بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان از روستاهای بخش مرکزی

عصر مسجدسلیمان // سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان ازروستاهای بخش مرکزی بازدید نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان؛ به منظور بررسی مسائل و مشکلات  روستاهای بخش مرکزی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به اتفاق  بخشدار ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان ازروستاهای بخش مرکزی بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان؛ به منظور بررسی مسائل و مشکلات  روستاهای بخش مرکزی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به اتفاق  بخشدار مرکزی و مسئولان ادارات راهداری و حمل نقل جاده ای ،منابع طبیعی،جهادکشاورزی راه و شهرسازی در اولین سفر خود در روستاهای سلطان آباد و راکه بخش مذکور حضوریافته و از نزدیک مسایل و مشکلات این روستاها را مورد بررسی قرار دادند.

در جریان این سفر سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان اظهارداشت: امروز توفیقی بود که در خدمت مردم روستاهای سلطان آباد و راکه باشیم مشکلاتی که مردم این دو روستا داشتند قابل توجه وپیگیری میباشدمخصوصا در موردلایروبی و ترمیم بندهای ذخیره آب که در سیلاب های اخیر آسیب های جدی دیده اند.

وی در این سفر گفت: با توجه به اینکه این دو روستا دارای پتانسیلهای خوب کشاورزی میباشند حضور بخش خصوصی و سرمایه گذار از ضروریات این منطقه است که باید در اولویت قرار گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر: