افتتاحیه بهسازی و تجهیز کامل سالن چندمنظوره تختی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و نماینده مردم مسجدسلیمان، افتتاحیه بهسازی، تجهیز و تکمیل سالن چندمنظوره تختی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، افشین حیدری م ...

عصر مسجدسلیمان // با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و نماینده مردم مسجدسلیمان، افتتاحیه بهسازی، تجهیز و تکمیل سالن چندمنظوره تختی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرد : پروژه بازسازی و تجهیز سالن تختی با اعتبار یک میلیارد تومان ظرف مدت ده ماه از محل اعتبارات ارزش افزوده استان تکمیل شد که این روند رو به رشد مدیون پیگیری ،همت و تلاش عزیزانی همچون مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان میباشد که با رایزنی های متعدد هم از محل اعتبارات نفت و هم از طریق مجلس به عنوان یار و یاور ورزش کشور ، کمک های زیادی به افزایش اعتبارات این حوزه نمودند.

وی در رابطه با اماکن ورزشی مسجدسلیمان تصریح کرد: در سال گذشته بهسازی و بازسازی تعداد زیادی از اماکن ورزشی آغاز شد ، مجوز احداث چندین زمین چمن مصنوعی اخذ شد که در این خصوص مقرر شد زمین چمن مصنوعی منطقه مرادآباد بعنوان اولین چمن مصنوعی بزرگ استان در مسجدسلیمان احداث شود و تاکنون زیرسازی آن تکمیل شد که امیدوارم تا خردادماه به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد : در سال جاری عملیات اجرایی احداث دو سالن ورزشی در منطقه نفتک روبروی فرمانداری و منطقه بی بیان آغاز خواهد شد.

وی افزود : رمز موفقیت ما در حوزه ورزش وحدت ، همدلی و انسجام بوده است و روند بسیار خوبی در مسجدسلیمان شکل گرفته است که امیدوارم با تکمیل پروژه های در دست اقدام شاهد ارتقاء بیش از پیش ورزش این شهرستان در سطوح مختلف باشیم.

در ادامه علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال نو اظهار داشت : بسیار مسرورم سالنی که سالها دغدغه ورزشکاران، ورزش دوستان و پیشکسوتان حوزه ورزش بود و به نوعی آبروی ورزش شهرستان محسوب میشد بازسازی و تکمیل شد.

وی افزود : باید با استفاده از ظرفیت های بالقوه شهرستان و با سعی و تلاش و همدلی بیشتر کمبودها و نواقص حوزه های مختلف را برطرف و به روز کنیم.

ظاهری ادامه داد : ضمن تشکر از مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، انتظار میرود در سال جاری خوابگاه ورزشکاران مسجدسلیمان نیز تکمیل و تجهیز گردد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: