عملیات اجرایی بهسازی و تعریض خیابان اصلی منطقه سه راهی سالور در حال انجام است

عصر مسجدسلیمان // عملیات اجرایی بهسازی و تعریض بخشی از خیابان اصلی منطقه سه راهی سالور توسط شهرداری مسجدسلیمان در حال انجام است. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با بیان اینکه ساماندهی ...

عصر مسجدسلیمان // عملیات اجرایی بهسازی و تعریض بخشی از خیابان اصلی منطقه سه راهی سالور توسط شهرداری مسجدسلیمان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با بیان اینکه ساماندهی محورهای اصلی از مهم ترین اولویت های کاری شهرداری است گفت: یکی از محورهای مهم ارتباطی جاده اصلی سه راهی سالور در منطقه کلگه می باشد که عملیات بهسازی آن آغاز شده و با برنامه ریزی کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: روند بهسازی این مسیر و زیرسازی لازم جهت اجرای عملیات آسفالت به سرعت در حال انجام است و طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات اهالی محترم منطقه کلگه ساماندهی این محور بوده است که امیدواریم  پس از بهره برداری از آن مورد رضایت  شهروندان گرامی قرار گیرد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: