اولین بازدید میدانی شهردار مسجدسلیمان به همراه معاونین و مسئولین شهرداری از کلیه نقاط اصلی شهر

عصر مسجدسلیمان // اولین بازدید میدانی شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به همراه معاونین و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری از سطح محورهای اصلی کلیه نقاط شهر صورت پذیرفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان به نقل از پایگاه خب ...

عصر مسجدسلیمان // اولین بازدید میدانی شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به همراه معاونین و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری از سطح محورهای اصلی کلیه نقاط شهر صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان به نقل از پایگاه خبری شهرداری مسجدسلیمان، شهردار مسجدسلیمان به همراه معاونین و مسئولین واحدهای خدمات شهرداری در راستای آماده سازی کلیه نقاط عمومی شهر، به منظور استقبال از ایام نوروز و آغاز سال جدید، از محورهای اصلی خیابانهای آزادی، مناطق بی بیان، کلکه، باشگاه مرکزی، نفتک، چهاربیشه، هشت بنگله بازدید گردید، که ضمن شناسایی نقاط توسط شهردار به صورت شفاهی به مسئولین مربوطه، این مشکلات عنوان می گردید، و بیشتر حول مباحثی در زمینه پاکسازی عمومی، نخاله برداری ساختمانی و شاخ برگ درختان فضای سبز در حاشیه جاده ها، تامین روشنایی معابر، ترمیم روکش آسفالت گرم، توسعه فضای سبز و کاشت گلهای فصلی، رفع نواقص ایستگاه اتوبوس میدان نمره یک و جمع آوری به موقع پسماند شهری عنوان گردید.

در حاشیه این برنامه تعدادی از تاکسیداران میدان نمره یک با تجمع و حضور در در این محل به بیان مشکلات معیشتی روزانه خود پرداختند، و ضمن گلایه از خودروهای شخصی در ایستگاه‌های تاکسی، خواستار ساماندهی هر چه سریعتر این موضوع گردیدند.

در ادامه شهردار مسجدسلیمان، نشستی در محل دفتر شهردار مرکزی برگزار نمودند که در ابتدا اظهار داشت: بعد از حدود چهل روز که در شهرداری مسجدسلیمان حضور یافته ام، امروز برای اولین بار توانستیم برخی مشکلات نقاط را از نزدیک شناسایی کنیم، و هنوز قسمت‌های محلات مختلف را موفق به بازدید نشده ایم، و در چند روز گذشته بازدیدهایی صورت گرفته است.

وی خطاب به معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری تاکید کرد: ظرف مدت دو هفته آینده نسبت به بازدیدی که امروز انجام گرفت، واکنش‌های مثبت خودتان را نشان دهید، و‌ هفته دیگر ۲۲ اسفندماه دوباره همین بازدید تکرار خواهد شد، و مواردی که با هم صحبت کردیم و یادداشت برداری کردید، دوباره روز ۲۲ اسفندماه بررسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ماه اسفند فشار کار بر روی شما بالا خواهد بود، از جمله کارهای نخاله برداری ساختمانی و نخاله های بریده شده شاخه های درختان، توسعه سرانه فضای سبز، جمع آوری به موقع پسماندهای شهری، پاکسازی و رنگ آمیزی جداول و میادین و تعمیرات از جمله مواردی است که کاملا باید به آنها دقت داشته باشید، و در بحث خرید قیر تامینی باید به صورت اضطراری توسط معاونت زیر بنایی پیگیری گردد، و کلیه نقاط مورد ضروری در زمینه لکه گیری هر چه سریعتر ترمیم صورت گیرد.

وی بیان کرد: پشت میز نشستن برای شهرداری و هیچ شهرداری‌هایی، دیگر کارآیی نخواهد داشت، پنجاه پشت میز نشین باید پانصد نیروی دیگر را هدایت کند، و این حرکت باید در شهرداری مسجدسلیمان آغاز و شروع خوب داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: تا زمانی که به مردم این شهر، خانواده خودتان خدمت سالم و شایسته می کنید، من از نزدیک روی و دستان شما را می‌بوسم و تشکر می‌کنم، و استخدام نشده اید به اینکه القاب را یدک بکشید، بلکه با این القاب جدید با جدیت هر چه تمامتر کارتان را انجام دهید، ضمن اینکه تمامی معاونت ها و مدیریت‌ها موظف اند با یکدیگر همکاری کنند.

وی ادامه داد: کسی که در جایگاه مدیریتی قرار می گیرد، باید فکر کند مسئولیت سختی را بر عهده گرفته است، باید با زیر دستی، بالا دستی، مراجعه کننده، ارباب رجوع، مردمی که با آن سرکار دارند، آنقدر با احترام و خدمت گذاری نگاه داشته باشد، حتی اگر نتوانست کاری را برای کسی انجام دهد، حداقل با رعایت احترام، با دید ناراحتی آن را از‌ خودتان دور نکنید.

سلیمانی بیان داشت: با همدلی، صاف و شفاف، بدون غرض ورزی برخوردهای شخصی و‌ حس انتقام جویی به کار خود ادامه دهید، هر چند این موارد در بین کارکنان وجود ندارد، که در این زمینه بدنه شهرداری به تقویت و ترمیم نیازمند است، و باید به این باور برسید استقلال کاری دارید.

شهردار مسجدسلیمان افزودند: معاونت‌ خدمات شهری و فنی، واحدهایی می باشند که سرکار با واحدهای اجرایی دارند، و حجم کار در شهر زیاد است، و قرار نیست همه مشکلات موجود یک شبه انجام گردد، در این بازدید نقاط ریز و درشت وجود داشت و چیزهای که در محور اصلی مشاهده کردیم، تا پایان سال فرصت باقی مانده به یک سرانجام برسد، هنوز به کارها و تصمیم گیرهای بزرگ نرسیده ایم.

وی تاکید کرد: بازدید امروز به جهت کارهای فل فور و آنی بود، به جهت اینکه خودمان را جهت تعطیلات نوروز آماده کنیم، واحد فنی جهت تامین نیروها برنامه ریزی کند، در بحث نظارت، طراحی، صورت وضعیت ها باید تقسیم بندی لازم را انجام دهند.

وی در موضوع پسماندها ابراز نارضایتی کرد و خاطر نشان کرد: در پسماند شهری مشکلات زیادی وجود دارد، که باید هر چه سریعتر مرتفع گردند، در همین خصوص شهرک ولیعصر به هرحال منطقه ای که براساس اصول مهندسی طراحی و ساخته شده است، و جانمایی مناسبی در آن وجود دارد، این شهرک نیاز به تنظیمات، روکش آسفالت، فضای سبز دارد و کمی بیشتر رسیدگی گردد، آنهم بخاطر اینکه شهرک یک جور الگوی شهر مسجدسلیمان است، که در ورودی شهر قرار دارد، و آیتم هایی از جمله ترمیم جاده ها، نظافت نخاله پسماندها در شهرک وجود دارد و باید از این وضعیت خارج شود.

وی در پایان این نشست اظهار امیدواری کرد و افزود: در کارها اعتماد به نفستان را بالا ببرید، و با کار خودتان جدی برخورد کنید، و با مردم احترام از بین رفته را ترمیم کنید، مردم اعتمادشان نسبت به نیروهای شهرداری از بین رفته است، و باید شهر به روزهای طلایی بازگردانده شود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: