افتتاح مرکز درمان ناباروری بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // در راستای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مرکز درمان ناباروری بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان به بهره‌برداری رسید . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مرکز درمان ...

عصر مسجدسلیمان // در راستای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مرکز درمان ناباروری بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان به بهره‌برداری رسید .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مرکز درمان ناباروری  بیمارستان امروز ۲۷ اردیبهشت  ۱۴۰۲ با حضور مهندس پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان و تعدادی از مسئولین شهری در بیمارستان ۲۲ بهمن افتتاح شد.

دکتر یاسر جلیلی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان در افتتاحیه مرکز درمان ناباروری بیان داشت: مهمترین مسئله استراتژیک کشور، حفظ جمعیت جوان کشور است که به فضل خدای مهربان، بیمارستان ۲۲ بهمن در حوزه سلامت توانسته نقشی اساسی در دست‌یابی به این هدف مهم با راه‌اندازی بخش درمان ناباروری ایفا کند.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان مسجدسلیمان در ادامه گفت : مرکز درمان ناباروری بیمارستان از متخصصان درمان ناباروری و کادر درمانی ماهر و کارشناسان مسلط با امکانات و تجیهزات پزشکی لازم و فضاهای مورد نیاز مطابق با استانداردها برخوردار است.

دکتر جلیلی با اشاره به اینکه این مرکز دومین مرکز ناباروری در استان  می باشد افزود  : در این مرکز با حضور متخصص زنان دوره دیده خدمات ناباروری، اورولوژیست، ماما ، خدمات درمانی ناباروری از جمله آزمایشات اندورولوژی ، IUI ، ویزیت متخصص زنان و سونوگرافی … به همشهریان و زوج های نابارور  ارایه میشود .

وی افزود : مرکز درمان ناباروری بیمارستان ۲۲ بهمن با وجود پزشکان و کارشناسان متخصص  آماده ارائه خدمات به عموم مردم است و در آینده انشالله شاهد گسترش خدمات این بخش  خواهیم بود.

دکتر جلیلی  با اشاره به سیاست‌های کلی نظام در سال‌های اخیر مبنی بر افزایش جمعیت و فرزندآوری گفت: با هدف حمایت از زوج‌های نابارور، نخسین مرکز درمان ناباروری  در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان  افتتاح شد  و ایجاد این مرکز به عنوان گامی بزرگ جهت ارائه خدمات ناباروری برای امور تشخیص و درمان زوجهای نابارور در این شهرستان و شهرهای حومه با حمایت های لازم در جهت کاهش هزینه‌های درمانی انجام گردید و رفت و آمد این افراد به مراکز درمانی شهرهای همجوار جلوگیری میکند.
.

دکتر جلیلی در پایان گفت : قبل از افتتاح این مجموعه، نیروهای شاغل در این مرکز آموزش های لازم را گذرانده اند و در حال حاضر در مرکز درمان ناباروری بیمارستان پزشکان متخصص زنان و زایمان، ماما و دیگر کادر مرتبط در بخش آموزش های لازم را گذارنده و امیدواریم با این اقدام و تولد فرزندان گامی موثر در راستای سیاست های جوانی جمعیت برداشته باشیم .

در کنار افتتاح مرکز ناباروری کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چشمه ذالوک هم انجام شد .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: