مراسم تقدیر از هیات های برتر ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

  عصر مسجدسلیمان // به همت اداره ورزش و جوانان مراسم تقدیر از هیات های برتر ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در سال ۱۴۰۱ با حضور معاون فرماندار در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، شهرو ...

 

عصر مسجدسلیمان // به همت اداره ورزش و جوانان مراسم تقدیر از هیات های برتر ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در سال ۱۴۰۱ با حضور معاون فرماندار در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، شهروز بهامیریان رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در این مراسم اظهار داشت : در مجموع ۴۴ هیات ورزشی در شهرستان مسجدسلیمان وجود دارند که ۲۸ هیات در سال ۱۴۰۱ علی رغم مشکلات عدیده و عدم بودجه کافی فعالیت و عملکرد مطلوبی داشتند.

وی افزود : در سال جاری بالغ بر ۶۰۰ برنامه ورزشی در سطح شهرستان برگزار شد که از این حیث یکی از شاخص های مطلوب در سطح استان و کشور محسوب می شود . همچنین در بخش فرهنگی ، امور جوانان و سمن ها رتبه نخست را در سطح استان و کشور کسب نمودیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در طول ۱۵ ماه فعالیت بنده بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان ، توجه به زیرساخت ها در اولویت قرار گرفت . تجهیز سالن جلسات، خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت ۱۰۰ نفر و بازسازی دو سالن ورزشی از جمله امور زیرساختی طی سال جاری بوده است.

در ادامه اردوان قنبری معاون فرماندار مسجدسلیمان بیان داشت : رکن اصلی هر جامعه ، سازمان و نهادی، منابع انسانی میباشد که بخشی از آن نیازمند ابزارآلات و تجهیزات جهت ارتقاء و کامیابی و بخش دیگر به برنامه ریزی جهت هدفگذاری وابسته است.

قنبری اضافه کرد : مسجدسلیمان همواره مهد ورزش‌های مختلف بوده است و ورزش شهرستان همواره در کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته است .

معاون فرماندار در خاتمه گفت : ایجاد انگیزه در هیات های ورزشی و ورزشکاران سبب تشویق و ترغیب به فعالیت بیشتر خواهد شد که این امر شادی و نشاط و پویایی جامعه را در پی دارد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم توسط هیات والیبال از شهروز بهامیریان رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان تقدیر بعمل آمد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: