كشف بیش از ۹ هزارعدد انواع مواد محترقه در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف بیش از ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز از یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ حمیدرضا بهاروند ، بيان داشت: م ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف بیش از ۹ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز از یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ حمیدرضا بهاروند ، بيان داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲به منظور پیشگیری از حوادث و آسيب هاي ناشي از انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال، ضمن رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر در این زمینه شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی با مقام قضائی ضمن بازرسی از خودرو متهمان تعداد ۹ هزار و ۴۶۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز كشف کردند.

سرهنگ”بهاروند” در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تجویل مراجع قضائی شدند؛ از خانواده ها خواست: با توجه به نزديک شدن به ايام پاياني سال، مراقبت بيشتري نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا به دور از هر نوع حادثه دلخراشي با سلامتي کامل روزهاي بهاري را تجربه کنند.

نام:

ایمیل:

نظر: