بازدید سرپرست فرمانداری و رئیس اداره تعزیرات حکومتی مسجدسلیمان از بازار مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه چراغی رئیس تعزیرات حکومتی، طاهری رئیس اداره جهاد کشاورزی، اسدی رئیس اداره صمت و جمعی از اعضای گشت های مشترک نظارتی، به منظور بررسی آخرین وضعیت عرضه کالاهای اساسی مور ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه چراغی رئیس تعزیرات حکومتی، طاهری رئیس اداره جهاد کشاورزی، اسدی رئیس اداره صمت و جمعی از اعضای گشت های مشترک نظارتی، به منظور بررسی آخرین وضعیت عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و قیمت فروش از واحدهای صنفی سطح شهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حیدر چراغی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در راستای منویات معاونت محترم وزیر دادگستری و ریاست محترم سازمان تعزیرات حکومتی کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی مسجدسلیمان از ۷ اسفند ماه تا پایان اسفند و مجدداً از اول فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و در روزهای تعطیل رسمی از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در اداره تعزیرات حکومتی برقرار است و آماده رسیدگی به پرونده های ارسالی مراجع نظارتی در سه بخش کالا و خدمات،بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز می باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا به اتفاق فرماندار محترم مسجدسلیمان و جمعی از مدیران به ویژه مدیران دستگاههای نظارتی بازدیدی از سطح شهر داشتیم. وی ادامه داد: عمده مشکلاتی که در این رابطه مشاهده شد عدم درج قیمت کالا از سوی برخی صنوف بود که تذکرات لازم داده شد.

چراغی با بیان این که این بازدیدها در شهرستان مستمر انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: مشکلی جهت تامین کالاهای اساسی در این شهرستان وجود ندارد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: