دکتر یوسف داودی رئیس هیئت مدیره پتروشیمی مسجدسلیمان شد

عصر مسجدسلیمان // پس از وقفه ای کوتاه دکتر یوسف داودی کار آفرین برتر کشور به عنوان رئیس هیئت مدیره پتروشیمی مسجدسلیمان منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر یوسف داودی به عنوان طراح و ایده پرداز شرکت پتروشی ...

عصر مسجدسلیمان // پس از وقفه ای کوتاه دکتر یوسف داودی کار آفرین برتر کشور به عنوان رئیس هیئت مدیره پتروشیمی مسجدسلیمان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر یوسف داودی به عنوان طراح و ایده پرداز شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان و پتروپالایش بختیاری پس از وقفه ای کوتاه مجدداً سکان هدایت مجموعه پتروشیمی مسجدسلیمان را بر عهده گرفت تا امیدها برای راه اندازی پتروپالایش بختیاری نیز قوت بگیرد.

پتروشیمی مسجدسلیمان از جمله مجموعه های بزرگ پتروشیمی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری است. مجتمع عظیم پتروشیمی مسجدسلیمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در منطقه زیلایی شهرستان مسجدسلیمان در ۱۳۰ کیلومتری شمال شرقی اهواز، ۳۰ کیلومتری شمال غربی شهر مسجدسلیمان، در مجاورت جاده لالی (منطقه هفت شهیدان) واقع شده است و واقع در ۱۱.۵ کیلومتری جنوب رودخانه کارون است. بر اساس طرح توسعه، مساحت این منطقه به بیش از یک هزار هکتار خواهد رسید. از نظر موقعیت جغرافیایی، این منطقه از طریق بندر امام خمینی به آب‌های آزاد بین‌المللی و از طریق راه آهن سراسری به ترکیه، اروپا و آسیای میانه دسترسی دارد.

  • نوید - فوریه 22, 2023 در 10:24 ق.ظ

    این یک خبر نوید بخش یرای شهرستان مسجدسلیمان که امید را در دل جوانان برای اشتغال شهرستان فراهم میکند

نام:

ایمیل:

نظر: