پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان پول دیه فرزند خود را جهت آزادی ده زندانی جرایم غیرعمد و امور خیریه اهداء کرد

عصر مسجدسلیمان // پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان پول دیه فرزند خود را جهت آزادی ده زندانی جرایم غیرعمد همچنین کمک به خیریه و… اهدا کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حسین علی باهو پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان که فرزند خود را ...

عصر مسجدسلیمان // پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان پول دیه فرزند خود را جهت آزادی ده زندانی جرایم غیرعمد همچنین کمک به خیریه و… اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حسین علی باهو پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان که فرزند خود را بر اثر تصادف از دست داده بود با پول دیه زمینه آزادی ده زندانی جرائم غیر عمد را از زندان مسجدسلیمان فراهم تا به آغوش خانواده بازگردند.

گفتنی است حسینعلی باهو از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان است که فرزند جوان و ۱۹ ساله خود محمد را حدود دو سال پیش در سانحه تصادف از دست داد. وی پس از دریافت دیه ۲۴۰ میلیون تومان برای آزادی ده زندانی جرائم غیر عمد، ۶۰ میلیون تومان به یکی از موسسات خیریه و باقی مانده مبلغ دیه را نیز در امور خیریه هزینه کرد.

حسین باهو در این خصوص اظهار داشت : جا دارد از آقای بتوندی که کارهای هماهنگی با مسئولان زندان جهت آزادی زندانیان را انجام داد، همچنین ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، ریاست محترم زندان چهت تسریع در این کار خیر همه تلاش خود ر انجام دادند تشکر و قدردانی نمایم…

نام:

ایمیل:

نظر: