ورود دادستان مسجدسلیمان به پروژه آسفالت بی کیفیت و غیراستاندارد شهرداری در کولرشاپ / بازداشت دو تن از معاونین شهرداری مسجدسلیمان،ناظر و پیمانکار پروژه به دلیل حیف و میل بیت المال

عصر مسجدسلیمان //  با ورود دادستان مسجدسلیمان دو نفر از ناظران و پیمانکار آسفالت شهرداری مسجدسلیمان بازداشت شدند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در پی انتشار کلیپی در ارتباط با آسفالت بی کیفیت در یکی از مناطق شهرستا ...

عصر مسجدسلیمان //  با ورود دادستان مسجدسلیمان دو نفر از ناظران و پیمانکار آسفالت شهرداری مسجدسلیمان بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در پی انتشار کلیپی در ارتباط با آسفالت بی کیفیت در یکی از مناطق شهرستان مسجدسسلیمان دکتر رحمان سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان ضمن بازدید میدانی دستور بازداشت دو نفر از ناظران و پیمانکار آسفالت شهرداری مسجدسلیمان را صادر کرد.

دکتر بن سعید با بیان این که در راستای احقاق حقوق عامه دادستانی به صورت قاطع بر وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری ورود کرده و سیستم قضایی با مسببان براساس قوانین و مقررات برخورد قاطع خواهد کرد.

وی گفت: پرونده تعقیب کیفری در زمینه سهل‌انگاری و عدم نظارت کافی منتهی به تضییع بیت‌المال و حقوق عامه در دادستانی تشکیل شده و تحقیقات قضایی در حال انجام است تا در این زمینه با اقدامات لازم و قانونی بتوانیم نابسامانی‌ها را در حوزه آسفالت معابر و خیابان‌های شهری و حیف و میل اموال بیت المال کاهش دهیم. وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی دادستانی را در جریان بگذارند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: