داور برای افشین پیروانی سوت می‌زد! / حرف نزنیم سرمان را می برند، حرف بزنیم محروم مان می کنند

  عصر مسجدسلیمان // هدایت یزدی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان،  درباره دیدار مقابل پرسپولیس تهران و حواشی اخیر پیرامون میزبانی این باشگاه صحبت کرد. هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره اعتراض به داوری بازی پرس ...

 

عصر مسجدسلیمان // هدایت یزدی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان،  درباره دیدار مقابل پرسپولیس تهران و حواشی اخیر پیرامون میزبانی این باشگاه صحبت کرد.

هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره اعتراض به داوری بازی پرسپولیس تهران اظهار داشت: به نظر ما نیاز به سرمربی و مدیر و غیره نداریم ما باید قالتاق بیاوریم تا نتیجه بگیریم! در مسابقات برابر استقلال، پیکان و پرسپولیس فیلم مسابقات را نگاه کنید. ببینید کی بازی ها را در آورد؟ ناظر و نماینده داورانی که هنوز قوانین و مقررات را نمی دانند و دو روز قبل از بازی می آیند و دو سه بار بازدید می‌کنند. آقای خلیفه سلطان تمام سوراخ سنبه‌های ما را گشت ولی چمن را بررسی نکرد!

او ادامه داد: یک ساعت قبل از بازی آقای یحیی گل محمدی و آقای پیروانی باید بگویند که زمین چمن مسابقه بلند است؟ شما به عنوان ناظر بازی در اختیار افشین پیروانی هستید اما سه امتیاز بازی را آقای خلیفه سلطان دادید، رفت. الان هم گزارش می نویسید که چه بوده و چه نبوده؛ بر علیه من و تیمم مینویسی. من به تیمم افتخار می کنم.

یزدی افزود: به هواداران هم افتخار می کنم اما زورمان به داور، فدراسیون و این عوامل نمی رسد. فوتبال برای ما نیست، باید از این شهر برود، هر روز یک ایراد می گیرند. امسال که شکل فوتبالی گرفتیم و یک تیم خوب بستیم همه بسیج شدند که این تیم نتیجه نگیرد. ما باید یک عده ای را استخدام کنیم که بتوانند حق مان را بگیرند. آقای خلیفه سلطان حواشی فوتبال را دیده اما خود فوتبال را ندیده است.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با اشاره به اتفاقات داوری بازی برابر پرسپولیس گفت: داور کاملا تحت تاثیر نیمکت پرسپولیس بود. آن صحنه اگر پنالتی نباشد من دیگر سمت فوتبال نمی آیم. از فوتبال خداحافظی می کنم. به راحتی و مانند آب خوردن چنین تصمیمی می گیرند؛ بله، چون تحت تاثیر افشین پیروانی بود. آن سوت را برای افشین پیروانی زد! من را متهم می‌کنند، اشکال ندارد متهم کنند، این کاملا واضح بود.

او ادامه داد: داور از دقیقه یک روی مخ تماشاگران ما بود. رفتارش طوری بود که تحت تاثیر قرار گرفت، نماینده فدراسیون کاملا در اختیار نیمکت پرسپولیس بود. کسی جرات نداشت تکان بخورد. حرف نمی زنیم سرمان را می برند، حرف می زنیم محروم مان می کنند. نمی دانیم باید چه کار کنیم. شما هم به جای کمک می گویید شرایط خراب است. من باید تیمداری کنم، شما باید شرایط را درست کنید.

یزدی در خصوص باشگاه داری همراه با نفت در لیگ برتر گفت: من تیمم را درست مدیریت می کنم ولی نمی توانم با داور، نماینده، نیمکت حریف بجنگم. چند بازی باید اینطور باشد. کارشناسان نظر بدهند اگر غیر از این بود و این توپ پنالتی نبود از این فوتبال خداحافظی می کنم. اگر مقابل استقلال و پیکان هم پنالتی درست نبود از فوتبال خداحافظی می کنم.

او با اشاره به شرایط میزبانی نفت بیان کرد: سخت شان است که میهمان ما باشند؟ یک روز می خواهید در مسجدسلیمان زندگی کنید. ما ۳۶۵ روز در این شهر زندگی می کنیم. دلتان برای ما نمی سوزد. یک روز می خواهید اینجا باشید اذیت می شوید. آقای فدراسیون اگر اذیت می شوید ما جزوی از این کشور و خاک هستیم. اگر نیست، من به عنوان یک تیم دار چه کاری باید انجام بدهم. من باید به تیمم برسم. به نظرم یک روز سخت هم نیست. یک روز آرزوی تیم های تهرانی این بود بیایند یک بازی دوستانه در شهر اولین ها داشته باشند. باور کنید همین بود. از استقلال، پرسپولیس، راه آهن، بانک ملی، پاس و وحدت آرزوی این را داشتنند که یک بازی دوستانه با ما داشته باشند. الان یک طوری شده که همه چیز برای آن‌هاست و سخت است که به اینجا بیایند. تازه از بالا به پایین به مجموعه شهر ما نگاه می کنند. ما باید از نقشه ایران خارج شویم! اینطور به ما می گویند انگار ما جزو ایران نیستیم. شما کمک کنید تا شهرمان آباد شود.

یزدی در پایان گفت: هر روز ما را تهدید می کنید که بازی در شهر دیگری برگزار شود. برای شما سخت است که ما نتیجه می گیریم؟ باشد ما به کادرفنی و بازیکنان می گوییم که نتیجه نگیرید و فدراسیون می خواهد این تیم در لیگ برتر نباشد. یک روز می خواهند به شهر ما بیایند ناراحت می شوند. گناه این مردم چیست که محروم شوند؟ مجموعه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و گزارش هایی که علیه ما می نویسند خیلی از چیزها را نمی بینند اما یک آب معدنی را می بینند و همان را بزرگ می کنند. چون سخت است، ظاهرا ما باید از فوتبال کنار برویم. به نظرم کارهایی که باشگاه های دیگر انجام می دهند را ما باید انجام بدهیم. من به بازیکنانم افتخار می کنم. به کادرفنی افتخار می کنم و همه با قلب شان بازی می کنند. این باخت هیچ چیزی از ارزش های مجموعه ما کم نمی کند. خوشحالم هواداران خوبی داریم که همیشه کنار ما بودند و دست شان را می بوسم و به آن ها افتخار می کنم که از این شکل فوتبالی لذت می برند. یک خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. این فوتبال است و بازی تمام شده است و باید به فکر بازی های بعدی مان باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر: