میز خدمت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در شهرستان اندیکا برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // میز خدمت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در شهرستان اندیکا برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سید محمدتقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به همراه سرهنگ قلاوند فرمانده یگا ...

عصر مسجدسلیمان // میز خدمت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در شهرستان اندیکا برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سید محمدتقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به همراه سرهنگ قلاوند فرمانده یگان حفاظت، امین وثوقیان رییس اداره جنگلداری و جنگلکاری و محسن نوذری مسئول امور شهرستانهای اداره کل منابع طبیعی استان جهت پاسخگویی به درخواستها و مطالبات مردم شریف شهرستان اندیکا در این شهرستان حضور پیدا کرده و با هدف تکریم ارباب رجوع میز خدمت برگزار نمودند.

این نشست صمیمی با مردم شریف شهرستان اندیکا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۱۹ برگزار و مراجعه کنندگان درخواستها و مشکلات خود را در حوزه منابع طبیعی شهرستان مطرح نمودند.

قبل از برگزاری میز خدمت، جلساتی با حضور فرماندار شهرستان ، امام جمعه، بخشداران و تعدادی از مسئولین شهرستان به منظور بررسی و حل مشکلات حوزه منابع طبیعی شهرستان و مسائل مشترک با سایر ادارات برگزار گردید.

گفتنی است شهرستان اندیکا یکی از شهرستانهای جنگلی با بیش از ۱۷۰ هزار جنگل در حوزه زاگرس می باشد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: