سومین یادواره شهدای منطقه بازار تمبی مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // سومین یادواره شهدای منطقه بازار تمبی مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان به همراه جمعی از اعضای شورای فرهنگی شهرستان، شورای تمبی، جمعی از مسئولین، بسیجیان و اهالی این منطقه برگ ...

عصر مسجدسلیمان // سومین یادواره شهدای منطقه بازار تمبی مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان به همراه جمعی از اعضای شورای فرهنگی شهرستان، شورای تمبی، جمعی از مسئولین، بسیجیان و اهالی این منطقه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمود آورنده امام جماعت مسجد امام جعفر صادق (ع) بازار تمبی از حضور مردم و مسئولین در این جلسه تشکر و قدردانی نمود.

حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن تشکر از برگزار کنندگان این برنامه گفت: شهدا با الگو گرفتن از پیامبر (ص) و امام علی (ع) درس ایثار و شجاعت را به همگان آموختند.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت جدید و روشن شدن چراغ امیدواری در دل مردم بسیار  خوشبین هستیم که مشکلات عدیده کشور به مرور کاهش یابند. سید احمدی با اشاره به مشکلات اجتماعی از جمله معیشت و اشتغال جوانان نیز عنوان کردند: همانند زمان جنگ امیدوار هستیم همگان از جمبه مسئولان کشور در هر سنگری که هستند به مردم خدمت کنند  تا مشکلات کشور حل شود.

در ادامه این مراسم حاج صادق یزدی رزمنده هشت سال دفاع مقدس  خاطراتی را از زمان دوران دفاع مقدس و  ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ بیان و مهم ترین دلیل پیروزی در جنگ را رو حیه ی جهادی و مدیریت انقلابی عنوان کرد.

در این مراسم داود عبدالله دهیار منظقه تمبی بخشی از مشکلات این منطقه از جمله: نبود خانه بهداشت، کمبود امکانات ورزشی و تکمیل نبودن طرح هادی روستایی، لزوم تسریع در تشکیل شرکت های تعاونی جهت اشتغال در روستا و ایجاد کارگاه تولید قارچ و قالی بافی، همچنین ایجاد فضای سبز در روستا و تکمیل کردن مقاوم سازی این روستا و استفاده از ظرفیت گردشگری و کوهنوردی و استفاده کردن از اهالی روستا در تاسیسات شرکت نفت که در اطراف بازار تمبی می باشند را بیان و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولان شهرستان این مشکلات برطرف شوند.

شهید حمیدرضا کیانی، محمود کاظمی، فرزاد رحیمی، فریدون محمدی، لطفعلی زیلابی، اسماعیل بخشی، حسین محمدی از جمله شهدای این منطقه بودند.

لازم به ذکر است این مراسم با تلاش سپاه مقاومت ناحیه مسجدسلیمان، بسیج نفت، حوزه دوم شهید مدنی و کمیته خادمین شهدا، پایگاه مقاومت بسیج شهید حمیدرضا کیانی و مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار گردید.

در پایان با هدایایی از خانواده هفت شهید منطقه تمبی تجلیل شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: