مردم زلزله زده زاووت در بلاتکلیفی بسر می برند

عصر مسجدسلیمان // عضو شورای شهر زاووت گفت: مردم زلزله زده زاووت در بلاتکلیفی بسر می برند. داود ناصری عضو شورای شهر زاووت در گفتگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان اظهار داشت: طبق مصوبات استانداری به شهرداری زاووت، با توجه ب ...

عصر مسجدسلیمان // عضو شورای شهر زاووت گفت: مردم زلزله زده زاووت در بلاتکلیفی بسر می برند.

داود ناصری عضو شورای شهر زاووت در گفتگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان اظهار داشت: طبق مصوبات استانداری به شهرداری زاووت، با توجه به تازه تاسیس بودن شهرداری، باید پروانه ساخت شهری طبق طرح هادی قدیم روستا انجام شود تا طرح جامع شهری جدید ابلاغ شود که متاسفانه تاکنون به شهرداری اجازه صدور پروانه ساخت شهری داده نشد و دو روستای همجوار شهر فاقد دهیاری منتظر صدور پروانه ساخت می باشند.

ناصری افزود: این مشکل در حالی مردم زاووت را متوجه خود کرده که با زلزله اخیر در این منطقه و شرایط آب و هوایی سرد و بی سر پناه بودن ساکنین همه در سردرگمی بسر برده و در احداث خانه های خود متاسفانه با مشکل مواجه شدند.

وی ادامه داد : اعتراضات مردمی و بلا تکلیفی مردم زلزله زده چلو همچنان در شهرداری زاووت ادامه دارد و از مدیر کل امور شهری استانداری و فرماندار اندیکا خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع شده ایم.

ناصری در خاتمه گفت : امیدواریم مسئولین شهر و استان در حل این مشکل، اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه را برای اجرای طرح به شهرداری چلو ابلاغ نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر: