پیام تبریک انجمن خبرنگاران ومطبوعات مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی

عصر مسجدسلیمان // انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان طی پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در متن این پیام آمده است : بدون شک امنیت و آرامش اجتماعی مقوله ای است که ا ...

عصر مسجدسلیمان // انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان طی پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در متن این پیام آمده است :

بدون شک امنیت و آرامش اجتماعی مقوله ای است که اغلب کشورهای جهان سوم و حتی به ظاهر مترقی جهان نیز در حسرت آن هستند و جزو آمال شهروندان آنها به شمار می آید اما در کشور عزیزمان به یُمن وجود برادران و خواهران ایثارگر و از خود گذشته در دستگاه های نظامی ، انتظامی و امنیتی این مهم تثبیت شده است و در همه ی شهرها و روستاهای کشور امنیت و آرامش اجتماعی به طور کامل حاکم و جاری است . طی سالهای پرفراز و نشیب عمر این انقلاب مقدس توطئه های دشمنان خارجی و عوامل خودفروخته و وابسته داخلی شان برای برهم زدن نظم و امنیت به برکت ایثارگری و از خودگذشتگی دستگاه های امنیتی و انتظامی ناکام و عقیم مانده است .
یکی از سازمان های تأمین کننده امنیت،نیروی انتظامی است که دایره ای وسیع و گستره از وظایف را از مرزبانی و جرایم و آگاهی و پیشگیری و اطلاعات و فتا و … بر عهده دارد و هرساله با تقدیم ده ها شهید گلگون کفن پایمردی اش را در راه تأمین امنیت جان و مال و ناموس شهروندان اثبات می نماید .
فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا صمیمانه ترین سلام های جامعه ی رسانه ای مسجدسلیمان را به فرماندهان و پرسنل کادر و وظیفه ی این نیروی جان بر کف و مخلص در شهرستان مسجدسلیمان تقدیم و به همگی آنها خدا قوت جانانه عرض بنماییم و عرض کنیم که به نمایندگی از افکار عمومی جامعه قدر دان و قدرشناس زحمات و خدمات شما عزیزان هستیم و برایتان سلامتی و موفقیت روز افزون را از درگاه احدیت مسئلت داریم .

داریوش باقرفر
مدیرعامل انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان

 

نام:

ایمیل:

نظر: