بیشتر بازیکنان نفت مسجدسلیمان رزومه‌دار هستند / تیم خوبی خواهیم شد

  عصر مسجدسلیمان // عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تیم با پشتوانه نماینده شهرستان در اردوی تهران به سر می‌برد تا نفت به عنوان یک تیم ریشه‌دار در لیگ برتر حفظ شود، گفت: برخلاف سال گذشته که تیمی جو ...

 

عصر مسجدسلیمان // عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تیم با پشتوانه نماینده شهرستان در اردوی تهران به سر می‌برد تا نفت به عنوان یک تیم ریشه‌دار در لیگ برتر حفظ شود، گفت: برخلاف سال گذشته که تیمی جوان و بی‌نام و نشان بودیم، امسال بیشتر بازیکنان‌مان شناخته شده و رزومه‌دار هستند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پیمان مولایی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: تیم فصل گذشته مشکلات خاص خود را داشت و با تلاش‌های نماینده شهرستان در آخرین لحظات، مجوز تیم برای حضور در لیگ بیستم صادر شد و در ادامه نیز با توجه به مشکلات موجود با پشتیبانی‌های نماینده وارد مسابقات شدیم و تیم توانست در لیگ برتر باقی بماند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مجوز حضور در لیگ برای تیم نفت مسجدسلیمان یک ساله بود، مجددا با پیگیری‌های نماینده از طریق وزرای جدید نفت و ورزش در اولین اقدام موافقت‌های لازم برای کسب مجوز صادر شد و سپس نیز با همکاری نماینده مسجدسلیمان و نمایندگان آبادان اقدامات برای کمک به تیم‌های نفتی خوزستان انجام و مقرر شد این کمک‌ها از طریق وزارت ورزش و جوانان با پشتیبانی وزارت نفت انجام شود.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: اکنون هم برای جذب بازیکن اقدامات لازم در حال انجام است، ضمن اینکه تیم با پشتوانه نماینده مسجدسلیمان در اردوی تهران به سر می‌برد تا نفت به عنوان یک تیم ریشه‌دار در لیگ برتر حفظ شود و به عنوان نماینده زاگرس‌نشینان و یکی از نمایندگان خوب استان خوزستان باشد. امیدوارم رسیدگی‌ها به تیم نفت تداوم داشته باشد تا مسیر به خوبی طی شود.

وی خاطرنشان‌کرد: برای انتخاب سرمربی تیم نیز با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه شدیم که در نهایت کمالوند از روز گذشته کار خود را در نفت آغاز کرد و ما هم با توجه به لیست بازیکنان مدنظر وی، اقدام به جذب بازیکن داشتیم. به نظرم نفت، تیم خوبی خواهد شد و برخلاف سال گذشته که تیمی جوان و بی‌نام و نشان بودیم، امسال بیشتر بازیکنان‌مان شناخته شده و رزومه‌دار هستند.

مولایی بیان کرد: کمالوند سابقه زیادی در مربیگری دارد و ان‌شاءالله بار فنی‌اش به تیم نفت کمک کند تا جایگاه خوبی در لیگ برتر کسب کنیم. البته فرصت کمی تا آغاز لیگ داریم که در این مدت او باید تلاش کند بازیکنان را با همدیگر هماهنگ کند. ضمن اینکه ما هم به دنبال تکمیل تیم هستیم و البته از آن‌جا که سهمیه لیگ برتری‌مان را جذب کرده‌ایم، به دنبال پرکردن خلاءهای تیم با جذب بازیکنان لیگ یکی و سایر بازیکنان هستیم.

نام:

ایمیل:

نظر: