تا پایان ماه آینده، شبکه فاضلاب شهرک امام رضا(ع) آماده بهره برداری خواهد شد

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان از بهره برداری شبکه فاضلاب شهرک امام رضا(ع) تا پایان ماه آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر محمد پاکدل با اعلام این خبر گفت:پس از زلزله اخیر سال ۹۸ و ایجاد خسار ...

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان از بهره برداری شبکه فاضلاب شهرک امام رضا(ع) تا پایان ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر محمد پاکدل با اعلام این خبر گفت:پس از زلزله اخیر سال ۹۸ و ایجاد خسارت در سطح منازل و محلات، بلافاصله تمهیدات لازم برای ایجاد شهرک جدید اندیشیده شد و عملیات احداث آن آغاز گردید.

وی ادامه داد:پس از حل مشکل انشعابات آب و برق این شهرک، اکنون منازل احداثی اغلب در مراحل ۷۰ درصد قرار دارند و تا پایان مرداد شبکه فاضلاب این شهرک هم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

پاکدل اضافه کرد:علاوه بر آسفالت جاده کمربندی حدفاصل میدان دانشگاه تا شهرک امام رضا(ع) در تلاش هستیم تا پایان مرداد ماه سال جاری کلیه انشعابات آب، برق و گاز و همچنین فاضلاب شهرک ولیعصر(عج) این شهرستان برای جابجایی منازل مناطق آلوده به نشت نفت و گاز هم تکمیل شود.

فرماندار مسجدسلیمان در پایان از پیگیری های مستمر استاندار خوزستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات این دو شهرک تشکر کرد.

نام:

ایمیل:

نظر: