پیام تبریک رییس ستاد مرکزی مردمی و انتخاباتی آیت الله رییسی در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // ابراهیم الماسی رییس ستاد مرکزی مردمی انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رییسی با صدور پیامی ضمن تقدیر از حماسه آفرینی ملت غیور ایران در شورافرینی به انتخابات ۲۸ خرداد ، انتخاب قاطعانه و هوشمندانه سید ابراهی ...

عصر مسجدسلیمان // ابراهیم الماسی رییس ستاد مرکزی مردمی انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رییسی با صدور پیامی ضمن تقدیر از حماسه آفرینی ملت غیور ایران در شورافرینی به انتخابات ۲۸ خرداد ، انتخاب قاطعانه و هوشمندانه سید ابراهیم رییسی بعنوان سیزدهمین رییس جمهور کشور از سوی مردم ولایت مدار ایران اسلامی را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت گفت .

ابراهیم الماسی در گفتگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان گفت :

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

مردم همیشه در صحنه ی ایران بار دیگر در روز ۲۸ خرداد شوری دیگر آفریدند و در حالیکه بیش از ۱۵۰ کانال و شبکه ی ماهواره ای و صدها سایت خبری معاند و منافق و ضد نظام از ماهها قبل با هجمه های خبری بدنبال ترسیم چهره ای نادرست از کشورمان و به قول خودشان تعبیر انتخابات توسط مردم بودند اما مردمی که همیشه نشان داده اند بهترین مدافعان این نظام و انقلابند به ندای رهبر معظم انقلاب لبیکی دوباره گفتند و با شوری حسینی ، موجب انگشت بدهان ماندن بدخواهان نظام مقدس اسلامی شدند .
خروجی این رقابت پرشور ، انتخاب سیدی جلیل القدر از تبار حضرت فاطمه زهرا(س) است که در عملکردش در مسند ریاست قوه ی قضاییه ، عزم جزم و شهامت مثال زدنی اش در مبارزه با فساد را مشاهده کرده ایم . از این رو اقبال عمومی به ایشان نشان از خواست عمومی در مبارزه با فساد و ریشه کنن کردن رانت خواری ها و حق کشی هایی است که سالها توسط برخی مخالفانِ بظاهر انقلابی در جامعه گسترانیده شد تا موجبات دوری ملت از نظام را فراهم کنند اما زهی خیال باطل . از این رو اینجانب این پیروزی فرخنده را ابتداً به مقام معظم رهبری که همواره با فرمایشات گرانقدرشان چراغ راه هدایت این کشور بوده و سپس مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
بی شک کابینه ی سیزدهم ، متفاوت از سایر دولت ها ، با تأسی از فرامین مقام عظمای ولایت ، جوان و چابک در خدمت به مردم و در مبارزه با فساد ، قاطع و بُرّان خواهد بود

نام:

ایمیل:

نظر: