بیانیه شماره دو اهالی فرهنگ و هنر مسجدسلیمان در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر

عصر مسجدسلیمان // اهالی فرهنگ و هنر مسجدسلیمان بیانیه شماره دو خود را در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، متن این بیانیه به شرح ذیل است: بنام خداوند جان وخرد 🔹 شهروندان فهیم ...

عصر مسجدسلیمان // اهالی فرهنگ و هنر مسجدسلیمان بیانیه شماره دو خود را در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بنام خداوند جان وخرد
🔹 شهروندان فهیم و صبور
🔹 نخبگان و صاحبان اندیشه
🔹 اهالی فرهنگ و هنر

به استحضار میرساند
تغییر در وضعیت فعلی شهر مسجدسلیمان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و تا زمانی که تغییر اساسی در شیوه انتخاب مدیران و تغییر نگرش ، تفکر و بینش مدیران شهر بوجود نیاید همچنان شاهد رشد و تحول و توسعه همه جانبه در شهر و جبران عقب ماندگی ۵۰ ساله نخواهیم بود . بدیهی است سکوت ، سکون و انفعال هیچ دردی از دردهای ما را درمان نمی کند ، همچنانکه خداوند رحمان فرموده اند : تغییر سرنوشت هر قومی بدست مردمان همان قوم اتفاق خواهد افتاد .
از این رو با عزمی جزم خواهان تغییر هستیم و با مدد جستن از ذات اقدس الهی و استفاده ظرفیت های بالقوه اهالی فرهنگ و هنر و بهره گیری از تجربیات و تخصص ارزشمند آنان ، در راستای تغییر فرهنگ مدیریتی و تلاش برای رشد فرهنگ عمومی ، با انتخاب حداقل دو چهره فرهنگی در شورای اسلامی شهر ، این جایگاه خطیر را به دست مدیران فرهنگی و فرهنگ مدار بسپاریم .
در این مسیر با نیت خیر خواهانه و در انجام رسالت فرهنگی و با استعانت از درگاه الهی و با امید به جذب و جلب همراهی همشهریان فکور و فرهنگدوست ، جمعی از هنرمندان و فرهنگ مداران مسجدسلیمان و اعضای انجمنهای فرهنگی و هنری مسجدسلیمان با احساس مسئولیت و عشق به همشهریان گرانقدر در نظر دارند ،با جدیت و اهتمام لازم جهت انتخاب بهتر و برتر در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهیم نمود .
بهمین منظور ، پس از تشکیل جلسات و بحث و تبادل نظر اهالی فرهنگ و هنر ، و با بها دادن به خرد جمعی ،از طریق مشارکت حداکثری تشکل ها و با توجه به اکثریت آراء ، مبادرت به انتخاب آقایان :
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
شیروان نصراله پور و علی قنبری
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
از نامزدهای دوره ششم شورای اسلامی شهر نموده و این دو هنرمند متخصص و متعهد مدیریت فرهنگی و مدیریت برنامه ریزی را جهت پذیرش مسئولیت خطیر عضویت در شورای شهر و به عنوان منتخب اهالی فرهنگ و هنر به همشهریان گرانقدر معرفی مینماید ‌.
این عزیزان از نامزدهای مورد تایید قاطبه  اهالی فرهنگ و هنر مسجدسليمان می باشند. شایان ذکر است که گزینش و انتخاب این کاندیداهای محترم ، با نگاه شایسته سالارانه و در جهت جبران غفلت سالها خالی بودن جایگاه عضو متخصص فرهنگی و هنری در چند دوره گذشته شورای شهر صورت پذیرفت.
امید آنکه تمامی هنرمندان و فرهنگ مداران همراه با آحاد جامعه، با حضوری پر شور و مسئولانه در انتخابات  ، گامی اساسی در تحول فرهنگی اجتماعی و آباد شدن زادگاه خود برداریم . انشاالله .

💠 ستاد هنرمندان مسجدسلیمان 💠
جمعی از مسئولین و اعضای انجمن های فرهنگی و هنری و دیگر اهالی و دوست داران فرهنگ و هنر مسجدسلیمان ‌

 

نام:

ایمیل:

نظر: