رایزنی و پیگیری واگذاری زمین های تحت تملک وزارت نفت به مردم شهرستان لالی ادامه دارد

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری از پیگیری زمین های تحت تملک وزارت نفت در لالی جهت واگذاری به مردم شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری از پیگیری زمین های تحت تملک وزارت نفت در لالی جهت واگذاری به مردم شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: در خصوص مالکیت این زمین ها اختلاف نظرهایی وجود داشت که پس از پیگیری و برگزاری جلسات متعدد، نتیجه مثبتی برای واگذاری زمین ها به مردم در بر داشت.

دکتر علیرضا ورناصری ادامه داد: وزارت نفت در مقطعی این زمین ها را به دلیل وجود منابع نفتی تملک کرد اما پس از جابجایی فعالیت‌های نفتی به شهرستان مسجدسلیمان این زمین ها را جهت واگذاری به مردم به صورت رایگان عودت داد، ولی متاسفانه بر این اساس و قانون مسکن و شهرسازی این واگذاری باید بر اساس قیمت منطقه ای و تا سقف ۲۵۵ متر مسکونی به مردم واگذار شود‌.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای املاک و اراضی بالای ۲۵۵ متر، دکتر مهرآبادی معاون وزیر و شهرسازی موافقت کرد که مدت دو هفته کارشناسی جهت تکمیل اطلاعات جامع از کل املاک شهرستان لالی انجام شود و نتایج در وزارتخانه نیز ارائه می شود و پس از بررسی وزارتخانه به مدت یک هفته ، جلسه ای با حضور مسئولین کشوری و استانی جهت تصمیم نهایی در تهران برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر: