گلایه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا از مدیران عامل دو سد شهید عباسپور و مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا از مدیران سد‌‌‌‌ و‌ نیروگاههای شهید عباسپور و مسجدسلیمان به دلیل عدم حمایت از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه‌های بومی انتقاد کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،سج ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا از مدیران سد‌‌‌‌ و‌ نیروگاههای شهید عباسپور و مسجدسلیمان به دلیل عدم حمایت از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه‌های بومی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،سجاد کاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا با اشاره به اینکه دو سد و نیروگاه مسجدسلیمان و شهید عباسپور از ظرفیت درآمدزایی بالایی برخوردارند، اظهار داشت: سدهای فوق از بدو تأسیس و بهره‌برداری تاکنون در هیچ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت‌های فرهنگ و هنر بومی این شهرستان قدم موثری برنداشتند

وی با اشاره به عدم حمایت مدیران عامل سد و نیروگاهای شهید عباسپور ومسجدسلیمان(گدار) اظهار داشت: نماینده محترم شهرستان از افراد کارآمد و نخبگان بومی و آشنا به شرایط منطقه در راس مدیریت این دو سد حمایت کند.

کاظمی بخش عمده این مشکل را نتیجه ضعف ساختاری در دستگاه فرمانداری شهرستان و همین طور عدم سهم خواهی و مطالبه گری خود مردم و نخبگان بومی منطقه از این دو سد دانست و افزود: از نماینده محترم انتظار می‌رود به زندگی جزیره‌ای عده‌ای خاص در میان این همه محرومیت پایان دهد و از نخبگان بومی و کارآمد شهرستان جهت توسعه متوازن و همه جانبه منطقه استفاده کند.

نام:

ایمیل:

نظر: