اخذ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل ساخت و سازهای اداری و مراکز جامع سلامت حوزه بهداشت و درمان ۴ شهرستان

عصر مسجدسلیمان // با تلاش های دکتر علیرضا ورناصری و طی نامه ای از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت ، ۴۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل ساخت و سازهای اداری و مراکز جامع سلامت حوزه بهداشت و درمان چهار شهرستان اختصاص یافت. به گ ...

عصر مسجدسلیمان // با تلاش های دکتر علیرضا ورناصری و طی نامه ای از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت ، ۴۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل ساخت و سازهای اداری و مراکز جامع سلامت حوزه بهداشت و درمان چهار شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش چایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در نامه دکتر علیرضا رئیسی خطاب به دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمده است:

با توجه به نامه های شماره ۹۹۱۴۳۶۰۶ مورخ ۹۹/۱۰/۲۴ جناب آقای ورناصری نماینده محترم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی به منظور بهبود استاندارد واحدها و تسهیل در ارائه خدمات تحت پوشش آن دانشگاه چهل میلیارد ریال اعتبار از محل بهبود استاندارد ردیف یک درصد ارزش افزوده به آن دانشگاه تخصیص یافت. خواهشمند است دستور فرمایند اعتبار مذکور در محل مورد نظر هزینه و گزارش اقدامات انجام شده را به این معاونت اعلام نمایند‌.

 

نام:

ایمیل:

نظر: