درخشش کشتی گیران مسجدسلیمانی در رقابت های انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان

عصر مسجدسلیمان// کشتی گیران مسجدسلیمانی در رقابت های انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان خوش درخشیدند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در جریان برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشور که طی رو ...

عصر مسجدسلیمان// کشتی گیران مسجدسلیمانی در رقابت های انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در جریان برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشور که طی روزهای ۱۷ تا ۲۱ فروردین ماه در شهر سنندج  و به منظور انتخاب نفرات برتر جهت حضور در رقابت های بین المللی قهرمانی آسیا و جهان برگزار شد، نمایندگان کشتی فرنگی شهرستان مسجدسلیمان در هر دو رده سنی با درخشش صاحب عناوین برتر و کسب دوبنده تیم ملی شدند.

دانش خسروی حاجیوند دبیر هیات کشتی مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : تیم کشتی فرنگی مسجدسلیمان در رده سنی نوجوانان با دو نماینده در این رقابت ها حضور پیدا کرد که در پایان محمد امین حسینی توانست جایگاه دوم را کسب کند و ضمن پوشیدن دوبنده تیم ملی شانس حضور در رقابت های بین المللی را پیدا کند.

وی افزود: در رده سنی جوانان نیز با سه نماینده شرکت نمودیم که در خاتمه سعید حسین پور موفق به کسب عنوان دوم و مجید سلیمانی نیز بعنوان نفرسوم مشترک شناخته شد و هر دوی آنها جهت آمادگی و حضور در رقابت های پیش رو به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

خسروی حاجیوند در پایان ضمن قدرانی از تلاش و همکاری های نماینده مجلس، مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گازمسجدسلیمان ( امور ورزش ) و همچنین ریاست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان جهت کمک به رشد و اعتلاء کشتی شهرستان گفت: همه این افتخارات و کسب عناوین نیازمند حمایت و توجه ویژه به ورزش کشتی در شهرستان است و قطعا با پیشینه ای که از این مسئولین عزیز سراغ دارم به مانند گذشته در کنار کشتی ورزش اول کشور خواهند بود تا ان شاالله شاهد آینده ای درخشان برای کشتی مسجدسلیمان باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر: