رفع تصرف ۱۴۵۰ مترمربع اراضی ملی در منطقه حفاظت شده هفت شهيدان

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان از رفع تصرف ۱۴۵۰ مترمربع اراضی ملی در منطقه حفاظت شده هفت شهيدان، روستای لاتان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مصطفی یوسفی با اعلام خبر فوق گفت: طی عمل ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان از رفع تصرف ۱۴۵۰ مترمربع اراضی ملی در منطقه حفاظت شده هفت شهيدان، روستای لاتان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مصطفی یوسفی با اعلام خبر فوق گفت: طی عملیات رفع تصرف که با حضور نیروهای یگان حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان و همکاری نیروی انتظامی انجام شد. ساخت ایجاد شده روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

یوسفی با تأكيد بر ضرورت برخورد جدی با متجاوزان به عرصه‌های طبيعی و محيط زيست افزود: برای تحقق اين امر، در برخورد قانونی و مقابله با سودجويان از انفال، هيچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی نمی‌شود و يگان حفاظت اين اداره بصورت شبانه روزی در منطقه حضور دارند و با هر گونه تخلفی برخورد خواهند كرد.

وی با اشاره به نقش عموم مردم در اطلاع‌رسانی به موقع در راستای پيشگيری از پديده شوم زمين‌خواری عنوان كرد: در همين راستا از عموم مرد درخواست مي‌شود جهت جلوگيري از هرگونه دخل و تصرف و زمين‌خواری موضوع را به يگان حفاظت محيط زيست با شماره تلفن های ۴۳۲۶۳۳۸۴،۴۳۲۶۰۱۶۱ و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند. تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: