همه ادارات در طرح شهید قاسم سلیمانی همکاری کنند

عصر مسجدسلیمان// جلسه چهل و دومین قرارگاه کنترل بیماری کرونا این شهرستان در محل این فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر تشدید محدودیت ها و تعطیلی اصناف گ ...

عصر مسجدسلیمان// جلسه چهل و دومین قرارگاه کنترل بیماری کرونا این شهرستان در محل این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر تشدید محدودیت ها و تعطیلی اصناف گفت:با توجه به تصمیم ستادملی کرونا و اینکه اکنون در وضعیت قرمز هستیم از فردا ۲۳ فروردین کلیه مشاغل ۲،۳،۴ باید تعطیل باشند و فقط مشاغل ضروری مندرج در جدول شماره ۱ فعالیت کنند و در صورت عدم رعایت،با اصناف متخلف به شدت برخورد می شود.

وی ادامه داد: همه ادارات موظفند در بحث پیشگیری و کنترل بیماری کرونا حضور داشته باشند و با طرح شهید قاسم سلیمانی بخوبی همکاری کنند.

پاکدل افزود:در هفته های گذشته بحث تعطیلی بازار جمعه و جمع آوری روزانه آگهی های ترحیم در سطح شهر بخوبی صورت گرفت اما این محدودیت ها باید تشدید شوند تا ضمن جلوگیری از تجمعات،شاهد کاهش آمار مبتلایان در شهرستان مسجدسلیمان باشیم و در روزهای پنج شنبه آرامستان ها کاملا تعطیل خواهند بود.

در ادامه عبداللهی رییس اداره صمت مسجدسلیمان گفت: باز مسجدسلیمان از فردا به جز مشاغل ضروری گروه یک به صورت صبح ، بعداز ظهر و شب تعطیل خواهد شد و تیم های ادارات صمت، بهداشت و درمان ، اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی در ۳ نوبت صبح، بعدازظهر وشب بازار را رصد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی واحد صنفی مربوطه را پلمب خواهند کرد.

وی افزود : شرکت های تولیدی و خصوصی به شرط رعایت پروتکل های های بهداشتی جزو گروه یک محسوب و اجازه فعالیت خواهند داشت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: