کاشت ۵۰۰ اصله نهال در شهرستان اندیکا

عصرمسجدسلیمان // فرمانده ناحیه بسیج اندیکا از کاشت ۵۰۰اصله نهال به مناسبت فرارسیدن عید نوروز واعیاد شعبانیه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ حسین زمانی اظهار داشت: به مناسبت هفته درختکاری و اعیاد شعبان ...

عصرمسجدسلیمان // فرمانده ناحیه بسیج اندیکا از کاشت ۵۰۰اصله نهال به مناسبت فرارسیدن عید نوروز واعیاد شعبانیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ حسین زمانی اظهار داشت: به مناسبت هفته درختکاری و اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو ۵۰۰ اصله‌ نهال مثمر شامل پرتقال لیمو و نارنج با پشتیبانی بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان و با همکاری معاونت بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) توسط گروه جهادی شهید سید محمد موسوی کاشته شد شد.

سرهنگ حسین زمانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اندیکا در این زمینه گفت: ۵۰۰ نهال مثمر با ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در مناطق مختلف شهرستان اندیکا جهت ترویج فرهنگ درختکاری و در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت برای هر خانواده ۵ تا ۱۰ اصله نهال غرس شد.

وی ضمن اشاره به اینکه به گفته کارشناسان مربوطه، شهرستان اندیکا یکی از خاک های حاصلخیز و مستعد در زمینه کشاورزی در استان می باشدافزود:امیدوارم این حرکت شایسته در روزها وسال های آینده و در فصل درختکاری ادامه پیدا کند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: