استفاده از ظرفیت های منطقه باید با هنر مدیران از شعار به عمل و خدمت تبدیل شود

عصر مسجدسلیمان // اولین جلسه شورای اداری شهرستان اندیکا در سال ۱۴۰۰ با حضور دکتر علیرضا ورناصری نماینده مجلس در محل فرمانداری آن شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر علیرضا ورناصری ضمن تبریک اعیاد ...

عصر مسجدسلیمان // اولین جلسه شورای اداری شهرستان اندیکا در سال ۱۴۰۰ با حضور دکتر علیرضا ورناصری نماینده مجلس در محل فرمانداری آن شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر علیرضا ورناصری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو اظهار داشت : در آغاز سال جدید مقام معظم رهبری خط مشی کلی کشور را با اعلام شعار سال مشخص نمود که این شعار در ارتباط با مسائل اقتصادی و معیشتی مردم بوده است و این نشان دهنده هدف و وظیفه اصلی مقامات و مدیران در همه سطوح در طول سال جاری میباشد.

دکتر ورناصری افزود : استفاده از ظرفیت های منطقه باید با هنر مدیران از شعار به عمل و خدمت تبدیل شود. مدخل ورودی به حل مشکلات همدلی بین مدیران و مردم است نه در زبان و کلام و بیان بلکه در عمل و اجرا میباشد که این امر مستلزم پیگیری جدی و شبانه روز مدیران شهرستان جهت رفع مشکلات مردم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد : در سال جاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها را در پیش داریم که لازم است تاکید کنم به هیچ عنوان در انتخابات به ویژه انتخابات شورای شهر نباید منابع دولتی هزینه تبلیغات و مصارف شخصی کاندیداها شوند. هرجایی تخلفی مشاهده شد باید به شدت با مسببین آن برخورد شود و باید سعی کنیم در چارچوب قانون از آرا مردم صیانت کنیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در ادامه بیان داشت : مشکلات و کمبودهای موجود شهرستان اندیکا باتوجه به عقب ماندگی ۴۳ ساله منطقه ، تلاش ویژه و جهادی مدیران را میطلبد که در این خصوص پیشنهاد میدهم در این شهرستان تشکلی تحت عنوان قرارگاه جهادی جهت هم افزایی ، پیشبرد امور و هماهنگی بیشتر بین بخشی برقرار گردد‌.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : شهرستان اندیکا جایگاه و ظرفیت ویژه ای دارد تا بتواند در حوزه شیلات به عنوان یکی از قطب های استان و حتی کشور معرفی گردد چرا که ۲ سد بزرگ در این شهرستان وجود دارد و نباید به راحتی از این ظرفیت عظیم گذر کنیم که این مسئله می تواند بخشی از معضل بیکاری منطقه را حل و موجب افزایش رفاه مردم گردد .

وی افزود : قریب به ۳۰۰ کیلومتر طول دریاچه های موجود در منطقه است که از قبل این ظرفیت با استفاده از تکنولوژی های امروزی و با کمترین مشکلات زیست محیطی می توان اشتغال زایی بسیاری پدید آورد اما اینکه تاکنون در منطقه اجرا نشده است جای سوال دارد و انتظار میرود نسبت به این موضوع توجه ویژه ای شود.

دکتر ورناصری با بیان اینکه بحث حق آبه اراضی کشاورزی منطقه به زودی حل خواهد شد، بیان داشت : دیگر اجازه نخواهیم داد سیاست های غلط وزارت نیرو ، باعث سوءاستفاده و تضییع حق مردم مناطق ما شود ، لذا لازم است مدیران شهرستان باتدوین طرح و برنامه های متنوع جهت استفاده آب کارون برای امور مختلف کاری کنند تا فکر انتقال آب از سرشاخه های کارون از ذهن مدیران ارشد وزارت نیرو خارج شود.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه در لایحه ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی به راهها، حوزه برق و گازرسانی اختصاص یافته است، انتظار میرود به بیش از ۳۰۰ روستای شهرستان اندیکا گازرسانی صورت گیرد و لازم است این موضوع نیز تا حصول نتیجه پیگیری شود.

نماینده مجلس در خاتمه بیان کرد: بسیار مسرورم از اینکه در فاصله ۳ کیلومتری سد شهیدعباسپور که قبل از انقلاب وارد مدار تولید شد ، بعد از ۴۲ سال روستای دره گچی از نعمت برق ، برخوردار شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: