تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان مسدود شد/ اعمال محدودیت‌ها برای سلامتی شهروندان است

عصر مسجدسلیمان// فرماندار مسجدسلیمان گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان مسدود است و از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران از تردد غیر ضروری خودداری کنند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، محمد پاکدل ...

عصر مسجدسلیمان// فرماندار مسجدسلیمان گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسجدسلیمان مسدود است و از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: با توجه یه شرایط پیش آمده در استان خوزستان از مردم مسجدسلیمان و شهرستان های اطراف تقاضا داریم با اجرای محدودیت‌های اعمال شده به بهبود شرایط کمک کنند.

وی گفت: افرادی که قصد سفر به مسجدسلیمان را دارند مطلع باشند که تمامی ورودی و خروجی شهرستان مسدود است و همچنین تردد پلاک‌های غیربومی در هر ساعت از شبانه‌روز در شهر ممنوع بوده و درصورت مشاهده جریمه می‌شوند.

پاکدل بابیان این که اعمال محدودیت‌ها برای سلامتی شهروندان است، گفت: هر شخصی که بخواهد با سهل انگاری خود قانون را زیر پا بگذارد تخلف کرده است و با او برخورد خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز تمام تلاش مسئولان، تشکل‌های مردمی و اصناف باید مقابله جدی با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن در سطح جامعه باشد. وی گفت: دورهمی‌های شبانه، برگزاری مراسم تشییع، ختم و عروسی است که باعث شده دوباره شیب مبتلایان به کرونا و بستری صعودی شود.

وی از کمیته‌های نظارت ستاد کرونا شهرستان خواست با توجه به شرایط حساس شهرستان در آستانه تعطیلات نوروز و آخر سال نظارت‌ها و بازرسی از اماکن، اصناف، محل‌های تجمع و توزیع مواد غذایی را تشدید کنند.

دکتر پاکدل گفت: هرچند این شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد اما افزایش تعداد بستری شدگان در بیمارستان‌های استان زنگ خطر کرونا در این شهرستان را نیز به صدا درآورده است.

نام:

ایمیل:

نظر: