دیدار مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره تیم نفت مسجدسلیمان با فرماندار این شهرستان

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره تیم نفت مسجدسلیمان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر وجود استعدادهای سر ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره تیم نفت مسجدسلیمان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر وجود استعدادهای سرشار در شهرستان در حوزه ورزش گفت:از ابتدای شروع فصل جاری نگاه ما استفاده از فرزندان و استعدادهای بومی منطقه بوده است و در این خصوص از تشکیل و آغاز فعالیت تیم های پایه و امید نفت در شهرستان استقبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد:نتایج نفت مسجدسلیمان در این فصل امیدبخش بوده است و همچنان این تیم را حمایت خواهیم کرد زیرا باعث امیدبخشی در بین مردم این شهرستان است.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در ادامه این جلسه عنوان کرد: خوشبختانه تیم نفت با استفاده از بازیکنان جوان امسال نتایج خوبی گرفته است و شرایط خوب فعلی مرهون حمایت های همیشگی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان است.

وی ادامه داد: اولویت ما در تیم نفت استفاده از بازیکنان جوان،علی الخصوص استعدادهای همین منطقه است و بزودی رسما فعالیت تیم های پایه و امید نفت در شهرستان شروع خواهد شد تا بتوانیم در فصل آینده از همین استعدادهای موجود، در تیم نفت استفاده کنیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: