دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا با امام جمعه شهرستان

عصرمسجدسلیمان // سجاد کاظمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا با حجت الاسلام سید اکبر موسوی امام جمعه شهرستان در خصوص اولویت‌های دستور جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسج ...

عصرمسجدسلیمان // سجاد کاظمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا با حجت الاسلام سید اکبر موسوی امام جمعه شهرستان در خصوص اولویت‌های دستور جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان ، در این دیدار سجاد کاظمی سرپرست اداره ضمن قدردانی از همراهی امام جمعه و مساعی وی در معرفی و ترویج الگوی سبک زندگی ایرانی – اسلامی، رویکرد و برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره در این راستا تشریح نمود.

کاظمی اشاره کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا مهمترین مسئله فرهنگ عمومی، تجمعات و تشریفات غیرضروری و هزینه‌های سرسام آور در مراسم‌های عزاداری است که نیاز به تعدیل اساسی دارد و این مهم جز با همکاری همه دستگاه های اجرایی، به ویژه اعضای شورای فرهنگ عمومی امکان پذیر نیست.

در ادامه امام جمعه شهرستان حاج آقا موسوی نیز ضمن تاکید بر ضمانت اجرایی و و پیگیری اجرای مصوبات، فرهنگ سازی در زمینه حذف سنت‌های غلط، اشاعه فرهنگ حجاب و کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق و خودکشی را به‌عنوان اولویت‌های دستور جلسات شورای فرهنگ عمومی مطرح کرد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: