حمایت قاطعانه امام جمعه اندیکا از اصحاب رسانه شهرستان

عصرمسجدسلیمان // حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در خطبه های نمازجمعه این هفته ، حمایت قاطعانه خود را از اصحاب رسانه اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، حجت الاسلام موسوی، ضمن اشاره به نقش رسانه ها در انعک ...

عصرمسجدسلیمان // حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در خطبه های نمازجمعه این هفته ، حمایت قاطعانه خود را از اصحاب رسانه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، حجت الاسلام موسوی، ضمن اشاره به نقش رسانه ها در انعکاس مشکلات مردم ، اظهار داشت: رسانه های جمعی و عمومی وظیفه دارند در چارچوب اخلاق حرفه ای مشکلات شهرستان را منعکس کنند و این مسائل را به سمع و نظر مسئولین مربوطه برسانند ؛ مسئولین نیز موظفند در اسرع وقت پاسخگوی این رسانه ها و مشکلات مطرح شده باشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولین شهرستان بجای پیگیری دغدغه ها و مشکلات مردم و پاسخگویی به خبرنگاران ، اقدام به حاشیه سازی میکنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند ،با کمال تعجب از خبرنگاران شکایت می‌کنند و دستگاه قضایی هم نیز به دفاع از برخی مسئولین و نه مردم این شکایات را پیگیری میکند .

وی با اشاره به این که در هفته اخیر پس از انعکاس مشکل صدور قبوض نجومی از سوی خبرنگار صداوسیما مدیر مربوطه از او شکایت کرد اذعان داشت: مسئولین شهرستان بدانند دوران استبداد و ایجاد خفقان، با انقلاب اسلامی تمام شده است .

حجت الاسلام موسوی افزود: همه خبرنگاران وظیفه دارند مشکلات مردم را منعکس کنند ، در شهرستان اندیکا هیچ مسئولی ، حتی دستگاه قضایی ، حق ندارد قلم خبرنگاری که در چارچوب اخلاق حرکت میکند را بشکند ؛ در مقابل هیچ خبرنگاری هم حق ندارد برخلاف اخلاق حرفه ای خبرنگاری ، به نشر اکاذیب و تخریب بپردازد .

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به اینکه خبرنگاران بدون هیچ ترسی به وظیفه خود عمل کنند بیان داشت : از همه خبرنگاران شهرستان اندیکا می خواهم که برای انعکاس همه مشکلات شهرستان “قیام” کنند و اجازه ندهند سرسوزنی از مشکلات این مردم ، مورد غفلت قرار گیرد ومسئولین شهرستان موظفند ضمن بالابردن آستانه صبر و تحمل خود ، انتقادپذیر باشند و مشکلات مطرح شده را پیگیری نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر: