مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان موافقت نامه برای توسعه شهر زاووت (چلو) اخذ شد

عصر مسجدسلیمان // حامد ظاهری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته بسیج به تشریح فعالیت‌های شهرداری زاووت(چلو) پرداخت‌. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ظاهری در تشریح فعالیت ها و عملکرد شهرداری زاووت بیان داشت: متاسف ...

عصر مسجدسلیمان // حامد ظاهری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته بسیج به تشریح فعالیت‌های شهرداری زاووت(چلو) پرداخت‌.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ظاهری در تشریح فعالیت ها و عملکرد شهرداری زاووت بیان داشت: متاسفانه در سال ۹۸ اعتبار عمرانی شهرداری زاووت صفر و در سال ۹۹ بدلیل نداشتن کد پروژه مجددا اعتبار این شهرداری در کمیته برنامه ریزی شهرستان صفر بود که اواخر اردیبهشت ماه با شروع بکار اینجانب و پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون تومان موافقت نامه اخذ شده است که انشالله با ادامه حمایت های نماینده و فرماندار شهرستان این اعتبار تخصیص داده خواهد شود‌.

ظاهری افزود:با‌ دعوت از یک گروه مشاوره و بررسی و کارشناسی خیابان های شهر جهت تعریض و تعریف میادین‌ اجرای چندین طرح در سطح شهر پیشنهاد شده است که با مصوب شدن در شورای ترافیک شهرستان و طی شدن فرآیندهای قانونی تا چند روز آینده نسبت به اجرای طرح های مصوب‌ شده اقدامات خود را آغاز خواهیم کرد.

شهردار زاووت‌ گفت:معضل جاری شدن آبهای سطحی در فصل بارندگی یکی از معضلات این منطقه میباشد که اکنون از محل اعتبارات جاری شهرداری چندین پروژه ایجاد کانال آبهای سطحی در شهر زاووت در حال اجرا می باشد و طرح پاکسازی و بهسازی کانالهای سطحی در منطقه زاووت انجام شده است.

ظاهری در ادامه گفت:طی دیداری که با رئیس سازمان شهرداریهای کشور و معاون عمرانی وزیر کشور داشتیم توانستیم اعتبار لازم جهت ایجاد و ساخت آتش نشانی شهرداری را مصوب کنیم که انشالله پس از واگزاری‌ زمین نسبت به ساخت آن اقدام خواهیم کرد‌.

ظاهری با اشاره به شرایط ویژه شهر زاووت‌ اضافه کرد:متاسفانه زاووت‌ فاقد زیرساخت های شهری میباشد و نیازمند حمایت های جدی مسئولین میباشد در همین راستا مصوبات شورا به فرماندارمحترم شهرستان ارائه شده است که پس از تایید در کمیته تطبیق شهرستان عملیاتی خواهند شد‌.

ظاهری با اشاره به شروع فصل بارندگی و سرما در منطقه زاووت‌ افزود:وجود بارندگی های سیل‌ آسا در شهر زاووت خسارات زیادی به کانال‌های آبهای سطحی وارد کرده است و مشکلاتی که بر اثر نبود زیرساخت ها با آن ها رو به رو هستیم باعث می شود کمبود ماشین آلات راهسازی‌ و آتش‌نشانی به شدت در مواقع بحرانی احساس شود و باید تلاش شود با تخصیص اعتبارات لازم کمبود ماشین آلات جبران و برای زمستان آماده شویم.

ظاهری در پایان از همکاری شورای شهر زاووت‌ و حمایت های ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،استاندار خوزستان،فرماندار شهرستان اندیکا و سایر مسئولین دستگاههای اجرایی تشکر کرد‌.

نام:

ایمیل:

نظر: