درخشش و راهیابی هنرمند نفت مسجدسلیمان به مسابقه سراسری صدا و سیما

عصر مسجدسلیمان // بابک شیشه گر ، کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با درخشش و شکست رقبا موفق به راهیابی به فینال مسابقه سراسری رادیو ایران شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس بابک شیشه گر که در اد ...

عصر مسجدسلیمان // بابک شیشه گر ، کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با درخشش و شکست رقبا موفق به راهیابی به فینال مسابقه سراسری رادیو ایران شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس بابک شیشه گر که در اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت خدمت می نماید و با بهره گیری از صدایی گرم و دلنشین در برخی برنامه های رادیو خوزستان همکاری نموده  با مشاهده ی فراخوان مسابقه ی ۱,۲ صدا رادیو ایران در این مسابقه حضور پیدا کرد .

وی که با هزینه شخصی و در شرایط سخت محدودیت های اجتماعی بدلیل انتشار ویروس کرونا  اما به عشق هنر و حضور در این مسابقه ، رنج سفر ۱۰۰۰ کیلومتری به تهران را متقبل شده در خصوص چگونگی این مسابقه می گوید : در این مسابقه ۶۰۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور پذیرفته شد که پس از تطبیق آنها با معیارهای اعلام شده در نهایت ۶۳ اثر به مسابقه
راه یافت .

وی افزود : در مرحله ی نخست  ، نفرات پذیرفته شده در ۲۱ گروه ۳ نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مرحله ی دوم ۱۸ نفر در ۶ گروه ۳ نفره آثار و هنر خود را برای هیأت داوری عرضه داشتند .

شیشه گر ادامه داد : در نهایت ۶ نفر از آن جمع ۱۸ نفره به فینال راه یافتند که خوشبختانه با قابل دانستن هنر و صدای بنده ، من هم توانستم در میان ۶ فینالیست مسابقه یک ، دو ، صدا رادیو ایران باشم .

گفتنی است فینال این مسابقه ی کشوری در نیمه ی دوم اسفند ماه در تهران و به قضاوت فاطمه آل عباس – حوریه صداقتی و سعید بیابانکی در ساختمان شهدای رادیو سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می شود .

نام:

ایمیل:

نظر: