بازدید مشترک بخشدار آبژدان و رئیس آموزش و پرورش از مدارس شهرستان اندیکا

عصرمسجدسلیمان // صبح امروز و به مناسبت بازگشایی مدارس و اهمیت سال تحصیلی جدید که همزمان با همه گیری بیماری کروناست صادق شهبازی بخشدار آبژدان به همراه غضبان حکمت نژاد رییس آموزش و پرورش شهرستان و امید جمالپور رئیس شورای ب ...

عصرمسجدسلیمان // صبح امروز و به مناسبت بازگشایی مدارس و اهمیت سال تحصیلی جدید که همزمان با همه گیری بیماری کروناست صادق شهبازی بخشدار آبژدان به همراه غضبان حکمت نژاد رییس آموزش و پرورش شهرستان و امید جمالپور رئیس شورای بخش بازدید مشترکی از سطح مدارس و دبیرستانهای بخش به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان، بخشدار آبژدان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و کادر آموزشی قول پیگیری حل مشکلات موجود را داد و افزود: با توجه به منابع مالی محدود آموزش و پرورش و مشکلات زیرساختی در اماکن آموزشی، همه‌ی مجموعه‌ی مدیریتی شهرستان پای کار خواهند بود تا سال تحصیلی امسال به بهترین شکل و کمترین مشکل برای آینده سازان ایران عزیز سپری شود.

شهبازی همچنین ابراز امیدواری کرد: در روستاهایی که دارای دهیاری می‌باشند باهمکاری دهیاران و شوراهای محترم و در چارچوب قانون بتوانیم بخشی از معضلات مدارس را مرتفع نماییم.

بخشدار آبژدان در پایان از مدیران مدارسی که به صورت جهادی و خارج از وظیفه در آماده سازی محیط آموزشی تلاش می‌نمایند تشکر کرد

گفتنی است در این بازدید که حدود ۵ ساعت به طول انجامید، مدیران مدارس دغدغه ها و مشکلات مدارس خود را مطرح نمودند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: