تیم نفت را با ۱۴ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم / در شرایط فعلی تیم نیاز به آرامش دارد

عصر مسجدسلیمان // سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که این تیم را با ۱۴ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم، گفت: کسی نباید انتظار کاری خارج از انتظارات معقول را داشته باشد اما تلاش مان را برای تثبیت جایگاه ت ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که این تیم را با ۱۴ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم، گفت: کسی نباید انتظار کاری خارج از انتظارات معقول را داشته باشد اما تلاش مان را برای تثبیت جایگاه تیم انجام می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان هدایت یزدی، در خصوص پذیرفتن مسئولیت مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: کار واقعا سخت است اما در شرایط فعلی تیم نیاز به آرامش دارد تا بتواند راه خوب فصل نوزدهم را ادامه دهد. من هم پس از جلسه ای که با اعضای هیات مدیره باشگاه داشتم، درنهایت این مسئولیت مهم را پذیرفتم تا همه در کنار هم برای تداوم موفقیت تیم نفت تلاش کنیم.

وی گفت: اگر می خواهیم تیم نفت در لیگ بیستم نیز جایگاه ثابتی داشته باشد حتما باید منابع مالی تثبیت شده در اول فصل مشخص شود تا از نظر مالی نیز شرایط به صورتی پیش برود که بتوانیم با دغدغه کمتر کار کنیم. به هر حال اکنون شاهدیم که تیم خوب پارس جنوبی به دلیل همین مشکلات مالی در لیگ برتر راه نزول را در پیش گرفت و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد که کام هوادارانش نیز تلخ شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان با قدردانی از هیات مدیره، کادر فنی، بازیکنان و دیگر نفراتی که کنار تیم بودند و تلاش‌های‌شان منجر به رقم خوردن روزهای خوب برای نفت و علاقه مندان آن در لیگ نوزدهم شد، افزود: جا دارد از حمایت های صادقانه استاندار ورزش دوست و همیشه پای کار و معاونین وی، نماینده مردمی شهرستان مسجدسلیمان، مدیرعامل ورزش دوست، فوتبالی و علاقه مند به انجام مسئولیت های اجتماعی مناطق نفت خیز جنوب، مدیر جوان و آینده‌دار اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل همیشه همراه شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، امام جمعه فاضل و دانشمند شهرستان مسجدسلیمان، فرماندار پرتلاش و شورای تامین مسجدسلیمان قدردانی کنم و امیدوارم حمایت این مسئولان در لیگ آینده نیز همراه تیم نفت مسجدسلیمان که تنها دلخوشی مردم فهیم و مظلوم مسجدسلیمان است، مجددا مدنظر قرار بگیرد.

وی ضمن تمجید از حمایت همه جانبه پیشکسوتان عرصه فوتبال در استان خوزستان و مسجدسلیمان، در خصوص انتخاب سرمربی تیم نیز عنوان کرد: اولویت نخست ما ادامه همکاری با مهدی تارتار است. البته چند گزینه دیگر نیز از داخل و خارج از خوزستان مدنظر است که در حال بررسی گزینه ها هستیم و تلاش می کنیم باتوجه به این که زمان زیادی تا آغاز لیگ بیستم باقی نمانده است در اسرع وقت سرمربی تیم را انتخاب کنیم تا تیم به موقع در شرایط مسابقه قرار گرفته و خود را برای فصل جدید رقابت ها آماده کند.

یزدی در ادامه نیز عنوان کرد: باید از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاونین وی که در راستای مسئولیت های اجتماعی و توسعه ورزش در مناطق عملیاتی حمایت خوبی از تیم نفت مسجدسلیمان داشته و دارند، تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشم. امیدوارم با همین نگاه ورزشی و مثبت به شهروندان شهر اولین ها که دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها ادا نموده اند، چتر حمایتی وزارت نفت نیز از لحاظ مالی و معنوی شامل حال تیم نفت مسجدسلیمان شده و با پشتیبانی این مسئولان و مسئولان استانی شاهد حضور پرقدرت تیم در لیگ آینده باشیم.

وی همچنین با بیان این که این تیم را با ۱۴ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم، گفت: کسی نباید انتظار کاری خارج از انتظارات معقول را داشته باشد اما تلاش مان را برای تثبیت جایگاه تیم انجام می دهیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که از زحمات دوست و برادرم، مهران نصیریان دوست مدیر عامل سابق باشگاه تشکر می کنم، تاکید کرد: کار بسیار سختی در لیگ بیستم در پیش داریم اما تلاش مان را برای تثبیت جایگاهی مناسب انجام می دهیم تا همچنان بین هواداران و مردم مسجدسلیمان شاهد شور و نشاط و غرور ملی باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر: