آینده روشنی در ورزش شهرم نمی بینم / در شهر مسجدسلیمان ساختار ورزشی مناسبی مشاهده نمی شود

عصر مسجدسلیمان // پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان گفت : در حال حاضر آینده روشنی برای ورزش شهرم نمی بینم چرا که بیشتر به مربیان و مدیران غیربومی بها داده شد و دلیل آن هم عدم استفاده از مدیران ورزشی در راس امور است. به گزارش پایگا ...

عصر مسجدسلیمان // پیشکسوت ورزش مسجدسلیمان گفت : در حال حاضر آینده روشنی برای ورزش شهرم نمی بینم چرا که بیشتر به مربیان و مدیران غیربومی بها داده شد و دلیل آن هم عدم استفاده از مدیران ورزشی در راس امور است.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان علیرضا اکبری از پیشکسوتان ورزشی مسجدسلیمان که سابقه بازی در باشگاه پاس را دارد ، در خصوص نتایج تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بیان داشت : با توجه به مبالغی که در طول سالیان گذشته برای تیم نفت مسجدسلیمان هزینه شده است این نتایج به هیچ عنوان مورد تایید نیست، ضمن اینکه در این مدت از مربیان بومی استفاده نشده است.

اکبری در ارتباط با ساختار ورزش در مسجدسلیمان عنوان کرد : در شهر مسجدسلیمان ساختار ورزشی مناسبی مشاهده نمی شود، نبود تیم نوجوانان ، جوانان و امید در سطوح برتر کشوری انگیزه جوانان را گرفته است ، این در حالی است که در شهر اولینها از دل کوچه پس کوچه های آن می توان تیم ها ساخته و با حمایت مالی به لیگ های برتر کشور گسیل کنند ، مربیان و پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان با دارا بودن مدارج عالی هیچگونه سهم و نقشی در این شهر ندارند به عنوان مثال فرزاد حافظی مدرک A آسیا را دارد ، بهروز مکوندی، بهمن نصیری و دیگر عزیزان ورزش مسجدسلیمان نیز دارای مدارک عالیه مربیگری هستند.

وی افزود : این همه هزینه خرج این تیم شده است چه تاثیری در ساختار شهری مسجد سلیمان گذاشته است ؟ ما چه پنجم بشویم و چه چهاردهم هیچ تاثیری برای شهر و جوانان مسجدسلیمان ندارد… باید از بضاعت خودمان استفاده کنیم، مطمئن باشید مربیان مسجدسلیمان و بازیکنان بومی نیز می توانند این تیم را در لیگ برتر حفظ کنند .

اکبری در ادامه بیان داشت : مسجدسلیمان نیاز به یک انقلاب ورزشی دارد و باید از ظرفیت های درون خود استفاده شود ،بهره مربیان و جوانان مسجدسلیمان از شهرشان چیست؟ از همین رو از استاندار محترم ، نماینده مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان انتظار می رود با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از ظرفیت بومی کمک کنند تا استعدادهای نهفته جوانان این دیار در سطوح مختلف کشوری و بین المللی شکوفا شود.

نام:

ایمیل:

نظر: