نشست هم اندیشی هیئت کونگ فو مسجدسلیمان با حضور ریاست اداره ورزش وجوانان برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // نشست هم اندیشی هیئت کونگ فو مسجدسلیمان با حضور امیدوار جمالپور ریاست اداره ورزش وجوانان این شهرستان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این نشست فرشاد حسینی دبیر هیئت کونگ فو مسج ...

عصر مسجدسلیمان // نشست هم اندیشی هیئت کونگ فو مسجدسلیمان با حضور امیدوار جمالپور ریاست اداره ورزش وجوانان این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این نشست فرشاد حسینی دبیر هیئت کونگ فو مسجدسلیمان عنوان کرد: این جلسه با موضوع برنامه ریزی سالانه مشترک اداره ورزش و جوانان و هیئت کونگ فو برگزار شد.

نجمه علی پور مسئول امور بانوان نیز اظهار داشت: در آینده نزدیک جلسه ای با حضور مربیان و داوران این رشته جهت هماهنگی بیشتر برگزار خواهد شد.

در ادامه طی احکامی از سوی احمد عالیوند رییس هیئت کونگ فو و با حضور مهندس امیدوار جمالپور رییس اداره ورزش وجوانان، امین بهادروند از کونگ فو کاران ادوار گذشته و ریاست بانک ملی مرکزی شهرستان به عنوان رییس کمیته انضباطی و سرکار خانم محترم اعتدالی زاده به عنوان مشاور رسانه ای این هیئت به مدت یک سال منصوب و معرفی شدند.

گفتنی است در پایان این جلسه رضا اورک از مربیان ارزنده ی این هیئت ضمن ارائه نظرات وپیشنهادات خود بیان داشت : حضور افراد برجسته در چارت این هیئت موجب خرسندی و امیدواری است و روزهای خوشی را برای کونگ فو شهرستان نوید می دهم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: