پیام مدیرعامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

عصر مسجدسلیمان // علی بختیاری مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان طی پیام فرارسیدن ۱۷ مرداد روزخبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است : بگشای ...

عصر مسجدسلیمان // علی بختیاری مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان طی پیام فرارسیدن ۱۷ مرداد روزخبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است :

بگشای بال و پر بزن تا مرز باران
بگذر زبود خویش و آهنگ خطر کن

ن والقلم و ما یسطرون
قسم به قلم و آنچه می نویسد

هفدهم مرداد از راه رسید،این روز یاد آور جانفشانی ها.ایثارگری های رادمردان و شیر زنانی است که در راه آگاهی بخشی به آحاد جامعه و تنویر افکار عمومی و به تصویر کشیدن دردها.کاستی ها و دغدغه های جامعه… همواره از بود خود گذشته اند.
بر کسی پوشیده نیست و بدون شک اندیشه های پرفروغ.اراده های سبز و دستان پرتوان و گامهای راسخ شما اصحاب رسانه می تواند یادها.خاطره ها.ارزشها و آرمانهای انقلاب را در جامعه زنده نگه دارد و با یاری و همچنین همراهی شماست که چرخ تولید در کارنجات به حرکت در می آید و مشکلات پیش رو آنان برداشته میشود با حضور گرم اصحاب رسانه است که انگیزه ی تحقق شعارهایی از جنس ما می توانیم در سال جهش تولید تحقق پیدا می نماید
لذا به مصداق حدیث شریفه من لم یشکر الخلوق لم یشکر الخالق از تلاشها و زحمات شبانه روزی شما فعالان عرصه خبر رسانی و تنویر افکار عمومی قدردانی بعمل می آورم و ضمن تبریک صمیمانه عید سعید غدیر خم به شما و سایر همشهریان عزیز برای همگان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم به همه اطمینان خواهیم داد با عهد و پیمانی که با مردم بسته ایم پایبند خواهیم بود.

علی بختیاری مدیر عامل کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان(مسجدسلیمان)
۹۸٫۵٫۱۷

نام:

ایمیل:

نظر: