پیام سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار

عصر مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان ، هفدهم مرادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و اهالی خبر و رسانه تبریک گفت . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است : بسم الله الرحمن الرح ...

عصر مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان ، هفدهم مرادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و اهالی خبر و رسانه تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و مایسطرون

عرصه رسانه و خبر مهمترین عرصه فعالیت اجتماعی در عصر حاضر است . لنز دوربین خبرنگاران ، پنجره ای است به دنیایی بهتر و فرداهایی روشن تر . خبرنگاران موثرترین قشر جامعه در انتشار اطلاعات و سدی مستحکم در برابر تهاجم رسانه ای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هستند .

شهید محمود صارمی یکی از خبرنگارانی است که در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه خود به فعالیت می پرداخت .
او شجاعانه در کشور جنگ زده افغانستان به تهیه خبر می پرداخت تا سرانجام در ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ به دست دژخیمان طالبان بهمراه اعضا کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر مزارشریف افغانستان به شهادت رسید .

شورای فرهنگ عمومی کشور با حُسن انتخاب خود در یکمین سالگرد شهادت شهید محمود صارمی هفدهم مردادماه را به نام روز خبرنگار نامگذاری و به جامعه معرفی نمود .

جا دارد اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و خبرنگاران شهید سالهای دفاع مقدس ، و با تبریک عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار به محضر خبرنگاران وظیفه شناس و متعهد کشورم بالاخص خبرنگاران خوزستانی ، از پروردگار متعال موفقیت روزافزون خبرنگاران دلسوز و ایثارگر را مسئلت نمایم . و امیدوارم جامعه ایران اسلامی بتواند با وجود خبرنگاران شریف و متعهد گام های بلندی در راه رسیدن به قله های موفقیت و برافراشتن پرچم میهن عزیزمان بر بلندای افتخار بردارد .

۱۷/مرداد/۹۹
بهزاد شیانخواه
سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: