پیام تبریک مدیر روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

عصر مسجدسلیمان // رحیم ورناصری مدیر روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است ...

عصر مسجدسلیمان // رحیم ورناصری مدیر روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است:

“بنام خداوند قلم”

گرامیداشت روز خبرنگار تأکید بر ضرورتِ تجلّی فضای سالم دموکراسی ست، “روز خبرنگار صرفأ یک مناسبت شغلی نیست” بلکه یادآوری کرامتِ وظایف خطیرِ راستین نگارانی ست که در بزنگاه کنونی کشورمان با تقویت قدرت رسانه اییِ ایران، صیانت از نشر اطلاعات صحیح را مایه تقدسِ رسالت خود می دانند.

فعالان متکلّفِ عرصه رسانه، راویان رویدادهای جامعه با جوهره صداقت هستند که با یادآوری کاستی ها و بیان نقاط قوتِ نهادهای مختلف، ایران عزیزمان را بسوی توسعه و اعتلاء سوق می دهند.

برهمه ما که داعیه خدمت به مردم داریم ضروری ست جهت رفاهِ معیشتی این راویان صدیقِ اخبار بکوشیم،
ضمن تبریک به فعالین عرصه دانایی بویژه خبرنگاران گرانقدر مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا با بزرگداشتِ یاد وخاطره شهدای رسانه ای، برای خبرنگاران و اهالی قلم که سربازان میدان جنگ نرم هستند و سالهاست توفیق تعامل سازنده با آنها دارم و همچنین همکاران پرتلاشم در روابط عمومی، استمرار توفیقات را مسئلت می نمایم.

رحیم ورناصری
مدیر روابط عمومی دفتر نماینده و خدمتگزار مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی

نام:

ایمیل:

نظر: