آمادگی کمیته امداد مسجدسلیمان برای دریافت نذورات عید قربان جهت توزیع میان نیازمندان

عصر مسجدسلیمان // رئیس کمیته امداد شهرستان مسجدسلیمان از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات مردم نوع دوست این شهرستان برای عید قربان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پژمان منصورنیا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسی ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس کمیته امداد شهرستان مسجدسلیمان از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات مردم نوع دوست این شهرستان برای عید قربان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پژمان منصورنیا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید قربان اظهار داشت : کمیته امداد امسال نیز آمادگی دارد نذورات قربانی نیکوکاران را در روز عید قربان دریافت و میان نیازمندان توزیع کند.

وی ادامه داد : خیران گرامی می‌توانند جهت قربانی، مبالغ خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۸۱۰۳۵۲۸۱ کمیته امداد و یا از طریق شماره گیری *۸۸۷۷*۰۶۱۵*۱# کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.

منصورنیا اضافه کرد: تلفن های ۰۹۳۸۸۵۲۰۶۰۸ و ۰۶۱۴۳۲۲۹۹۳۰ هم برای پرداخت کمک‌های نقدی و هماهنگی به منظور اهدا‌ی نذورات در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مسجدسلیمان در پایان گفت : همچنین خیران محترم می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره کمیته امداد، وجوهات و یا دام زنده خود را جهت قربانی اهداء کنند.

نام:

ایمیل:

نظر: