نصب تابلو یادمان رییس فقید مركز موزه ها و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب

عصر مسجدسلیمان // در اقدامی ارزنده و از سوی مدیریت موزه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، یادمان رییس فقید مرکز موزه ها و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب در ساختمان مرکزی موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان رونمایی شد . به گزارش ...

عصر مسجدسلیمان // در اقدامی ارزنده و از سوی مدیریت موزه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، یادمان رییس فقید مرکز موزه ها و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب در ساختمان مرکزی موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان رونمایی شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، آیین رونمایی از یادمان مرحوم حاج رضا طاهری صبح امروز و همزمان با چهلمین روز درگذشت این مرد پرتلاش عرصه روابط عمومی با حضور مدیرعامل ، رییس دفتر مدیریت ، رییس روابط عمومی و رییس مرکز موزه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ساختمان مرکزی موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان در منطقه بی بیان برگزار شد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این آیین ضمن برشمردن خصایص اخلاقی و نیکوی مرحوم رضا طاهری رییس سابق روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رییس مرکز موزه ها و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب اظهار داشت : مرحوم طاهری همواره با جدیت و تعصب مثالزدنی نسبت به مسجدسلیمان و زادگاهش هفتکل بدنبال تسریع در راه اندازی طرح موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان بود .

مهندس قباد ناصری افزود : در خاطر دارم که وی همیشه و در جلسه های اداری و حاشیه جلسه ها دغدغه اجرای هر چه بیشتر پروژه های عمرانی و عام المنفعه در منطقه را داشت و بر ارایه خدمات در حوزه مسئولیت های اجتماعی به شهروندان سخن می گفت و با جدیت بدنبال این موضوع بود تا به شهروندان خوزستانی خدمت نماید .

رییس موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان نیز طی سخنانی اظهار داشت : مرحوم رضا طاهری از روز نخست که بعنوان نماینده مدیریت موزه ها و اسناد تاریخی صنعت نفت در جنوب منصوب شدند با تلاش و روحیه جهادی بدنبال راه اندازی موزه مسجدسلیمان بودند .

ابوذر شجاعی برجوئی افزود : وی که در عرصه روابط عمومی نیز یکی از افراد ماندگار و متبحر این عرصه بوده با تلفیق هنر روابط عمومی بدنبال تعالی اهداف مدیریت موزه ها و آشنایی دانشجویان ، اساتید ، علاقمندان به تاریخ پر افتخار صنعت نفت کشورمان با نحوه ی شکل گیری و استمرار فعالیت های صنعت نفت در قالب راه اندازی موزه های نفت مسجدسلیمان و آبادان بوده است .

وی افزود : اینک که بنا به تقدیر این مرد نیک سرشت در میان ما نیست با طرح موضوع و استقبال مدیرعامل محترم ، با نصب تابلو یادمان و لوح های تقدیر و تندیس های افتخارش ، نام این چهره ی فقید و ماندگار عرصه روابط عمومی خوزستان را برای همیشه در موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان حک و ابدی می کنیم تا بدین وسیله مراتب قدرشناسی و قدر دانی مان را نسبت به زحمات و خدمات بی دریغش ابراز کرده باشیم .

نام:

ایمیل:

نظر: