انتقاد امام جمعه اندیکا از افزایش سرقت ها در شهرستان / مسئولان قضایی و انتظامی ورود جدی داشته باشند

عصرمسجدسلیمان // امام جمعه اندیکا در خطبه های نماز جمعه از افزایش سرقت در این شهرستان انتقاد کرد و خواستار ورود جدی مسئولان قضایی به این موضوع شد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه ...

عصرمسجدسلیمان // امام جمعه اندیکا در خطبه های نماز جمعه از افزایش سرقت در این شهرستان انتقاد کرد و خواستار ورود جدی مسئولان قضایی به این موضوع شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از مشکلات امروز جوامع انسانی موضوع بلای خانمان‌سوزِاعتیاد به مواد مخدر است که در کشور و حتی در شهرستان روبه افزایش است ؛ دستگاه قضایی نسبت به برخورد با عوامل توزیع مواد مخدر برخورد جدی داشته باشند.

امام جمعه اندیکا در ادامه افزود : متاسفانه برخی مسئولان که خود مجری قانون هستند با برخی اظهارات غلط خود قانون را زیر سوال می برند ؛ چطور می شود شخصی که خود مجری قانون است می گوید مجلس در فلان موضوع خلاف قانون عمل کرد؟ چطور میشود مسئولی که متولی برگزاری انتخاباتی سالم است مجلس را فاقد میزان رای میداند؟اگر چنین اشکالی وجوددارد که ندارد اول از همه به خود شما اشکال وارد خواهد شد که مسئول سلامت انتخابات هستید.از دولت تدبیر و امید انتظار امیدافزایی داریم نه تزریق ناامیدی. از دستگاه قضایی می خواهیم با جدیت چنین اهانت هایی که به نظام و قانون اساسی در شهرستان می شود را پیگیری کنند و برخوردهای قاطعانه ای صورت بگیرد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر اندیکا ادامه داد: یک واقعیت غیرقابل انکار در شهرستان افزایش سرقت هاست که از مطالبات همیشگی مردم می باشد. دستگاه های قضایی و انتظامی باید قدرت ، توان ، مدیریت و درایت خود را بیش از پیش بکار گیرند که شاهد کنترل این سرقت ها باشیم. سرقت ها خصوصا از اماکن متبرکه در نقاط مختلفی از شهرستان افزایش یافته است که نهادهای متولی می بایست در این خصوص تمام تلاش خود را بکار گیرند .

حجت الاسلام موسوی درپایان تصریح کرد : وضعیت بیماری کرونا باعث شده است کمتر به وضعیت کف بازار توجه شود ؛ گرانی اقلام مصرفی و ضروری مردم مانند مواد غذایی مردم را با مشکل مواجه کرده است ، مسئولان و نهادهای نظارتی به فریاد مردم برسند.

نام:

ایمیل:

نظر: