بزودی شاهد تحولات عظیمی در حوزه مخابرات خواهیم بود

عصر مسجدسلیمان // فرماندار اندیکا از اجرای تحولات عظیم در حوزه مخابرات این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان، حیدر کاظمی فرماندار اندیکا ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: بزودی شاهد جهش شاخص‌ ...

عصر مسجدسلیمان // فرماندار اندیکا از اجرای تحولات عظیم در حوزه مخابرات این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان، حیدر کاظمی فرماندار اندیکا ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: بزودی شاهد جهش شاخص‌های مخابراتی شهرستان خواهیم بود و بسیاری از مناطق اندیکا از شبکه تلفن همراه پایدار و اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه‌ی شرکت مخابرات استان خوزستان خواستار استقرار اداره مستقل مخابرات در شهرستان با تجهیزات کامل شد و ابراز امیدواری کرد: این مسئله جهت رفاه حال شهروندان هرچه سریعتر عملی گردد.

فرماندار اندیکا با بیان مختصری از ماحصل بازدید معاونت مخابرات استان و هیات همراه و جلسه‌ی منعقد شده در شهرستان، از افتتاح چند طرح مخابراتی در دو هفته‌ی آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: کارهای خوبی نیز در بخش چلو در حال انجام است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
۱) نصب دکل سوسن
۲) نصب دکل للر
۳) نصب دکل پل نگین

وی ادامه داد: شرکت مخابرات در حال نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت دلا و زاووت و تاراز می‌باشد که طبق وعده داده شده احتمالا ظرف یک ماه آینده راه اندازی می‌شود

حیدر کاظمی ضمن اشاره به بازدید معاونت شرکت مخابرات استان خوزستان از شهرستان اندیکا، نتیجه‌ی این سفر را در چند بند و بشرح زیل بیان کرد:

۱) افتتاح اینترنت پرسرعت سایت آب بید

۲) افتتاح دکل کوشک ظرف ده روز آینده

۳) افتتاح دکل سد شهید عباسپور

۴)پیگیری جهت نصب دکل همراه اول در روستای شوکل

۵ ) بهسازی شبکه تلفن ثابت در شهر آبژدان ظرف ۳ ماه آینده

۶ ) کلنگ زنی و شروع پروژه دکل همراه اول اسلام آباد ظرف ده روز آینده

۷ ) بهسازی شبکه کابل تلفن ثابت در کوشک ظرف ۳ ماه آینده

۸) تقویت دکل مخابراتی سرگچ آبژدان با نصب سکتور جهت رفع نقاط کور

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: