پرسنل نفت و گاز مسجدسلیمان خون خود را اهدا كردند

عصر مسجدسلیمان // در پاسخ به فراخوان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون ایران ، تعدادی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان به این فراخوان پاسخ مثبت دادند . به گزارش پایگاه خب ...

عصر مسجدسلیمان // در پاسخ به فراخوان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون ایران ، تعدادی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان به این فراخوان پاسخ مثبت دادند .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، بدنبال اطلاعیه های مکرر سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش سطح ذخیره بانک خون و فرآورده های خونی که بدلیل عدم استقبال اهداکنندگان باتوجه به گرمای هوا و شیوع ویروس کرونا صورت گرفته و دعوت این سازمان از شهروندان برای مراجعه و اهدای خون ، تعدادی از پرسنل اداره حراست این شرکت این دعوت را پاسخ مثبت داده و خون خود را اهدا کردند .

بدین منظور تعداد ۱۰ نفر از پرسنل ستادی اداره حراست روز گذشته با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان نسبت به اهدای خون خود جهت استفاده برای بیماران و نیازمندان به این مایع حیات بخش اقدام نمودند . این افراد خیر همچنین از سایر همکاران خود و شهروندان نیز درخواست کردند در این اقدام خیرخواهانه و انسان دوستانه مشارکت نمایند .

لازم به توضیح است که پایگاه انتقال خون شهرستان همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ آماده دریافت خون اهداء کنندگان می باشد.

نام:

ایمیل:

نظر: