موضوع شکستن درب شیشه ای شهرداری توسط بنده کذب محض است

عصر مسجدسلیمان // عضو شورای شهر مسجدسلیمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما تمامی شایعات و حواشی اخیر پیرامون معرفی دو نفر از منتسبین خود به شهردار مسجدسلیمان جهت استخدام و شکسته شدن درب شیشه ای دفتر شهرداری را تکذیب نمود ...

عصر مسجدسلیمان // عضو شورای شهر مسجدسلیمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما تمامی شایعات و حواشی اخیر پیرامون معرفی دو نفر از منتسبین خود به شهردار مسجدسلیمان جهت استخدام و شکسته شدن درب شیشه ای دفتر شهرداری را تکذیب نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان فرضعلی علیجانی عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در خصوص ماجرای اخیر و انتشار خبری مبنی بر شکسته شدن درب شیشه ای دفتر شهرداری توسط وی اظهار داشت : در بدو ورودم به شورای شهر دوره پنجم در قبور شهدای گمنام سوگند یاد کردم که همواره زبان گویای مردم باشم که تا کنون بر عهدم پایبند بودم و جهت احقاق حقوق شهروندان مسجدسلیمان تا پای جان ایستاده ام و از حق مظلوم در مقابل ظالم دفاع خواهم کرد.

وی در خصوص جزئیات ماجرای اخیر عنوان کرد : روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۲ جهت پیگیری موضوعی به دفتر دکتر شعبانی شهردار مسجدسلیمان مراجعه نمودم که با توجه به ازدیاد جمعیت مراجعه کنندگان، شهردار از من درخواست نمود تا همراه ایشان به رفع حل مشکلات این عزیزان بپردازیم. از بین مراجعه کنندگان ۳ نفر از کارگران پیمانکار قبلی شهرداری بودند که هیچگونه وابستگی به بنده نداشتند و به گفته ایشان طی چند وقت اخیر به همراه بقیه کارگران این پیمانکار و تعدادی از نیروهای مازاد شهرداری اخراج شده بودند.

علیجانی ادامه داد : این عزیزان طی صحبت با بنده درخواست بازگشت به کار دادند چرا که معتقد بودند بعد از اخراج کلیه کارگران این پیمانکار ، مجددا تعدادی از این نیروها به کار خود بازگشته اند که یکی از این افراد برادر مسئول فعلی تاسیسات و برخی دیگر از نورچشمی های برخی مدیران شهرداری و اعضا شورا بوده اند، از این رو بنده بنا به وظیفه خود از شهردار محترم درخواست پیگیری جدی این موضوع را نمودم و خواستار رعایت عدالت اجتماعی در بین همه نیروها شدم.

عضو شورای شهر افزود : پس از چند دقیقه دکتر شعبانی شهردار محترم، مسئول تاسیسات شهرداری را به دفتر فراخواند و دستور داد با توجه به اینکه در حق این افراد بی عدالتی شده بود مجددا بکارگیری شوند اما مسئول تاسیسات با توجه به اینکه چندی قبل در خصوص استخدام برادر خود به بنده پیام داده بود و خواستار استخدام وی شده بود که بنده از پیگیری این درخواست امتناع کردم با حالت تندخویی و پرخاش با بنده برخورد نمود و موجب شروع درگیری لفظی و تشنج در دفتر شهرداری شد.

وی در ادامه بیان کرد : در پی این حرکات مسئول تاسیسات با وساطت مهندس حمید شعبانی عضو محترم شورا و کیوان علاسوند مسئول روابط عمومی شهرداری، به اتاق مجاور دفتر شهردار منتقل شد در این هنگام و پس از آرام شدن فضا و بازگشت مهندس حمید شعبانی عضو محترم شورا به دفتر شهردار در واکنش به بی احترامی و اهانت این کارمند شهرداری به نماینده مردم در شورای شهر به نشانه اعتراض دفتر شهردار را ترک نمودیم که در حین رفتن شهردار عزیز و ۳ نفر مراجعه کننده جویای کار به قصد احترام ما را مشایعت نمودند.

 

علیجانی ادامه داد : در حین خروج با توجه به اینکه درب شیشه ای دفتر شهرداری از قبل دارای ترک و ایراد بوده و همچنین در حین خروج بنده و سایر دوستان قفل بوده است، هنگام کشیدن آن توسط یکی از ۳ مراجعه کننده جویای کار دچار شکستگی غیر عمد شد که در این خصوص شهردار محترم و برخی مسئولین واحدها و افراد حاضر که در صحنه حضور یافتند، همگی ادعان نمودند که این درب از قبل دچار ایراد بود و هیچگونه مسئله ای در این ارتباط به وجود نیامد لذا شکسته شدن این درب توسط بنده کذب محض است.

علیجانی در ادامه بیان داشت : متاسفانه پس از خروج از شهرداری و بعد از گذشت نیم ساعت ، به بنده اطلاع دادند که مسئول واحد تاسیسات با هماهنگی یکی از اعضا شورای شهر که از قضا با حقیر اختلاف سلیقه دارد اقدام به جمع آوری طومار و تهدید پرسنل شهرداری به امضای آن و پس از چند ساعت اقدام به نشر یک خبر کذب در یک سایت غیرمجاز و غیر رسمی محلی جهت تشویش اذهان عمومی و عوام فریبی برعلیه بنده نموده است. لذا از مسئولین محترم قضایی و امنیتی شهرستان ، امام جمعه شریف و فرماندار تلاشگر شهرمان خواهان برخورد قاطع قانونی با این افراد مغرض و تخریبگر هستم.

وی در خصوص افراد استخدام شده در شهرداری طی مدت اخیر گفت : بعنوان خادم مردم مسجدسلیمان موضع بنده در خصوص افراد استخدام شده در شهرداری این است که اگر قرار بر اخراج باشد باید تمامی افراد استخدام شده طی این مدت اخراج شوند نه اینکه نورچشمی ها حفظ شوند و در حق افرادی که دارای حامی و یا پشتوانه نیستند اجحاف شود‌.

عضو شورای شهر مسجدسلیمان ادامه داد : متاسفانه بعضا مشاهده می شود برخی افراد مغرض پشت سر برخی مسئولین دلسوز و تلاشگر شهرستان پنهان می شوند و در صورت هرگونه اقدام غیرقانونی نام این مسئولین را بعنوان پشتیبان خود به زبان می آورند که این موضوع واقعا جای نگرانی دارد.

وی در خاتمه گفت : انتظار دارم تمامی گفته های بنده به سمع و نظر همشهریان عزیز رسانده شود و قضاوت را اول به خدای بزرگ و سپس به مردم شریف شهرستان میسپارم.

نام:

ایمیل:

نظر: