جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // با حضور معاون فرماندار مسجدسلیمان و در غیاب برخی از روسای ادارات شهرستان ، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در سال جاری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای جلسه بهز ...

عصر مسجدسلیمان // با حضور معاون فرماندار مسجدسلیمان و در غیاب برخی از روسای ادارات شهرستان ، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در سال جاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای جلسه بهزاد شیانخواه سرپرست اداره آموزش وپرورش شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و وجود بیماری کرونا باید شرایطی ایجاد شود که خانواده ها با میل و رغبت به فرزندان خود اجازه دهند تا در امتحانات شرکت نمایند که این موضوع همکاری و همیاری همه ارگانهای شهرستان را میطلبد.

وی افزود : با توجه به مبحث فاصله گذاری اجتماعی و آمار بالای شرکت کنندگان در کنکور امسال نیازمند فضاهای مطلوب تری هستیم که در این زمینه انتظار میرود دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان همکاری لازم را داشته باشد.

شیانخواه در خصوص مباحث پیرامون دانشگاه فرهنگیان گفت : با توجه به اطلاعات موثقی که از تلاش های نمایندگان ایذه و شوشتر جهت اخذ دانشگاه فرهنگیان برای حوزه های انتخابیه خود کسب شد با رایزنی با دکتر ورناصری و دیدار ایشان با دکتر جرفی رییس دانشگاه فرهنگیان استان و تلاش فرماندار شهرستان خوشبختانه مجوز راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهرستان مسجدسلیمان تصویب شد که جا دارد از ایشان تشکر و قدردانی نماییم.

در ادامه اردوان قنبری معاون فرماندار مسجدسلیمان ضمن تاکید بر اهمیت شورای آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش و پرورش یکی از مهم ترین شوراهای شهرستان محسوب می شود و مصوبات آن بدلیل اهمیت بالای این شورا لازم الاجرا است ضمن اینکه جا دارد از زحمات مدیر قبلی این اداره تشکر و قدردانی نمایم و برای مدیر فعلی آرزوی موفقیت داریم.

وی ادامه داد: نقش آموزش و پرورش به عنوان قوام دهنده، جهت دهنده و شکل پذیری افراد در جامعه بسیار مهم و ارزشمند است و یکی از ارکان مهم یک جامعه خوب و موفق، تاثیر آموزش و پرورش در آن است.

قنبری افزود: با توجه به نزدیکی ایام امتحانات نهایی و کنکور نیاز است تا همه نهادهای نظامی، انتظامی و همچنین ادارات شرکت نفت، شهرداری، بهداشت و درمان و موسسات مردم نهاد و…همانند گذشته در این زمینه کمک نمایند و فضاهای آموزشی قبل از شروع امتحانات و همچنین بعد از برگزاری هر امتحان عفونت زدایی شوند.

معاون فرماندار مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: انتظار میرود در مناطقی که از لحاظ اجتماعی و آسیب پذیری، بیشتر در معرض خطر هستند مدارس امین معرفی شوند زیرا باید اولویت با مناطق کمتر توسعه یافته و اقشار آسیب دیده باشد.

وی ضمن تبریک آغاز نمایندگی دکتر ورناصری در مجلس عنوان کرد: در بحث دانشگاه فرهنگیان تلاش های خوبی از سوی دکتر ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان صورت گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

سپس فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مسجدسلیمان ضمن تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی در مدارس گفت: سبک زندگی اسلامی باید در خانواده ها ترویج پیدا کند زیرا نیاز است تا بیشتر در زمینه آموزش دانش آموزان کار شود.

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیکی شروع مدارس نیاز است تا در البسه دانش آموزان علی الخصوص دانش آموزان دختر دقت بیشتری شود و نوع دوخت آن متناسب با فرهنگ ایرانی و توصیه های دینی باشد و مدارس امین به عنوان مدارس الگو مورد توجه قرار بگیرند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: