بازدید فرماندار و فرمانده سپاه مسجدسلیمان از بزرگترین کارگاه تولید ماسک شهرستان

عصر مسجدسلیمان // دکتر محمد پاکدل فرماندار ، سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان به همراه جمعی دیگر از مسئولان شهرستان از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین (ع) موسسه خیریه محبان علی ابن ابیطالب (ع) در دوازد ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر محمد پاکدل فرماندار ، سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان به همراه جمعی دیگر از مسئولان شهرستان از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین (ع) موسسه خیریه محبان علی ابن ابیطالب (ع) در دوازدهمین روز فعالیت خود بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان طی این بازدید عنوان نمود: فعالیتی که در این کارگاه شکل گرفته است کاری قابل تقدیر است که حتی میتوان گفت در سطح استان نیز کم نظیر است چرا که همه امور منظم ، مرتب و اصولی است ضمن اینکه حضور این تعداد خواهر خیر خواه باعث افتخار جامعه ما می باشد.

سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان نیز در این خصوص عنوان کرد: بدون شک به لطف خداوند متعال با همت مردم و مسئولین کرونا راشکست خواهیم داد، امروز در این قرارگاه شاهد تجلی ایثار و معرفت جمعی از خواهران و برادران موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب (ع) هستیم که برای سلامتی شهروندان و امنیت جامعه به میدان مبارزه و جهاد امده اند این حرکت و این اقدام کم نظیر انها قابل تقدیر است.
در پایان محمدرضا کرم زاده مدیر عامل موسسه محبان علی ابن ابیطالب ضمن تشکر از حضور فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اظهار داشت:  قرارگاه امیرالمومنین(ع) مسجدسلیمان- موسسه خیریه علی ابن ابیطالب (ع) بهمراه جمعی از اصحاب رسانه و جامعه خیرین در جهت رسالت سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان تشکیل شده که تاکنون اقدام به تهیه و توزیع سبدهای اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه بویژه خانواده های کم بضاعت کرده است که امروز پس از دوازده روز کار و تلاش شبانه روزی جمعی از خواهران و برادران این قرارگاه در کارگاه تولید ماسک مورد بازدید فرماندار و فرماندهی سپاه شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: دراین قرارگاه ۲۵ چرخکار مشغول به فعالیت و تولید ماسک هستند که ۱۵نفر از آنان در منازل خود در حال تولید ماسک می باشند همچنین در کارگاه تولید ماسک این قرارگاه روزانه ۵هزار ماسک تولید و بصورت رایگان و هدفمند توزیع می گردند.

کرم زاده در ادامه بیان کرد: فعالیت این کارگاه از اول فروردین ماه آغاز شده است و در گام اول تدارک ۲۰۰ هزار ماسک دیده شده است که تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا و در سایه عنایت قائم آل محمد (ص) این فعالیت ادامه خواهد داشت.

وی در خاتمه گفت : در این مسیر از مدیران محترم ادارات، سازمانها، نهادها، افراد حقیقی، حقوقی، عموم شهروندان و خیرین گمنام دعوت بعمل می آید تا در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمایند.

گفتنی است شماره کارت بانک صادرات جهت همیاری و واریز کمک های مردمی
۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۳۷-۱۵۴۴
بنام موسسه محبان امام علی ابن ابیطالب(ع) می باشد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: