خودروهای مهمانان نوروزی با پلاک به جز مسجدسلیمان ۴۸ساعت مهلت خروج از شهرستان را دارند

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان از تشدید تصمیمات سختگیرانه برای ورود و تردد خودروها به شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،دکتر پاکدل فرماندار این شهرستان از اتخاذ تصمیمات سختگیرانه جهت کنترل و پیش ...

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان از تشدید تصمیمات سختگیرانه برای ورود و تردد خودروها به شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،دکتر پاکدل فرماندار این شهرستان از اتخاذ تصمیمات سختگیرانه جهت کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا با تصمیم شورای تامین شهرستان خبر داد.

وی افزود: از امروز ۶فروردین، خودروهای دارای پلاک های غیربومی و غیرشهرستانی ظرف مدت ۴۸ ساعت مهلت دارند تا از شهرستان خارج شوند و علاوه بر این، از ورود خودروهای با پلاک بجز مسجدسلیمان، جلوگیری خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان همچنین تاکید کرد: همشهریان ساکن در شهرستان و دارای خودروهای با پلاک غیر از مسجدسلیمان هستند در صورت تردد در شهرستان بعد از مهلت اعلام شده (گذشت ۴۸ ساعت از امروز) در سطح شهر توقیف خواهند شد،همشهریان عزیز توجه داشته باشند که از خروج خودروهای خود از خانه با پلاک غیرشهرستان خودداری نمایند.
دکتر پاکدل در پایان یادآور شد: تردد در سطح شهر تنها ویژه خودروهای با پلاک شهرستان خواهد بود و انتظار داریم مردم همکاری و مشارکت لازم را در این خصوص داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر: